CRASH Mondays № 14: Customer Experience
- 18:55 Sprawy organizacyjne
- 19:00 dwie prezentacje
- ok. 19:50 przerwa
- ok. 20:10 kolejne dwie prezentacje
- 21:00 na każdym evencie czeka Was jakaś niespodzianka
- 21:15 zapraszamy na ciastka, pogaduchy, piwko, soczek. ;)
CRASH Mondays 14: E-commerce. Zadbaj o doświadczenia!
Customer Experience, to po prostu suma wszystkich przeżyć, doświadczeń, emocji jakie ma Klient w kontakcie z daną marką czy produktem. Budowanie pozytywnych doświadczeń Klienta wcale nie jest jednak takie proste. Strategia działań w CEM (Customer Experience Marketing) obejmuje budowanie zaangażowania wśród pracowników i ich stałe uświadamianie w zakresie pro-klienckiej postawy, tworzenie wiarygodnej marki, tworzenie mapy podróży Klienta (Customer Journey), a wreszcie pomiar efektów. W takie działania w związku z tym powinna być zaangażowana cała firma.
Na najbliższym spotkaniu poruszymy niektóre z aspektów tych działań i zderzymy teorię z praktyką! :)
PRELEGENCI: każde spotkanie to 4 starannie wyselekcjonowanych prelegentów. Tematy podamy wkrótce!
- Krzysztof Ożóg || Fuzers Service Design
- Anna Ledwoń || More Bananas
- Kasia Brożyna
- Jan Binczyk || G2A.COM
ZAPISY: wydarzenie jest w 100% darmowe, ale prosimy o wcześniejszą rejestrację. Weźcie ze sobą bilety "na telefonie".