Logo Crossweb

Log in

No account yet? Forgot password

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Send
This event has already taken place. Check upcoming events

How2Product - Badania międzykulturowe, czyli jak badać ponad granicami

Event:
How2Product - Badania międzykulturowe
Event type:
Meetup
Category:
UX
Date:
13.12.2021 (monday)
Time:
20:00
Language:
Polish
Price:
Free
City:
Description:

Sezon dotyczący researchu zakończymy bardzo wdzięcznym a zarazem gorącym tematem dotyczącym badań międzykulturowych. Naszymi gośćmi będą: Dominika Bęben (Hapag Lloyd AG, Alior Bank SA, SWPS) oraz Katarzyna Zerka (m.in. Ableton, Google, PAN). Coraz częściej przychodzi nam się zmierzać z budową produktów cyfrowych, które są dedykowane różnorodnym grupom odbiorców: z różnych krajów lub obszarów kulturowych. Jest to ogromne wyzwanie dla każdego, kto uczestniczy w takiej pracy z uwagi na różne aspekty ludzkie, logistyczne, prawne i wiele innych.Podczas tego spotkania porozmawiamy o tym, jak do takich badań się przygotować, z jakimi wyzwaniami przyjdzie się nam zmierzyć, na co zwrócić uwagę.


Dołącz do nas jeśli:

- planujesz/realizujesz/obserwujesz badania z osobami z innych kultur lub krajów,

- jesteś odpowiedzialna/y za produkt cyfrowy dedykowany osobom z różnych grup kulturowych,

- projektujesz, rozwijasz lub budujesz produkt kierowany do różnorodnych odbiorców

- chcesz poszerzyć swoją wiedzę z badań w różnych obszarach geograficznych świata.

Spotkanie będzie miało charakter wywiadu i będzie prowadzone w języku polskim. Link do YouTube podamy tuż przed rozpoczęciem.


- -

Aby być na bieżąco, śledź nas na:

Facebook: https://www.facebook.com/how2productPL

LinkedIn: http://linkedin.com/company/how2product

Youtube: https://www.youtube.com/c/How2Product

Spotify: https://bit.ly/how2productpodcast

WWW: https://how2product.com/


O cyklu wydarzeń How2Product

Rozmawiamy z praktykami o tym jak tworzyć, budować, rozwijać i wycofywać produkty cyfrowe. Jakie są dobre praktyki, czego nie warto robić, w jaki sposób praktyka różni się od teorii, jakich pomyłek unikać. Podczas najbliższych spotkań będziemy rozmawiać z ekspertami o badaniach i szeroko pojętym researchu w produktach cyfrowych. Wspólnie dotkniemy wielu zagadnień związanych z organizacją, realizacją badań. Ich interpretacją oraz dystrybucją wyników w zespołach i organizacji.

Participants (2):

Profile of employers

Similar events