Logo Crossweb

Log in

No account yet? Forgot password

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Send
This event has already taken place. Check upcoming events

Jak zbudować dział Customer Success, który zarabia?

jak-zbudowac-dzial-customer-success-ktory-zarabia-kwiecien-2025
Event:
Jak zbudować dział Customer Success, który zarabia?
Event type:
Webinar
Category:
Topic:
Date:
25.04.2025 (friday)
Time:
09:00
Language:
Polish
Price:
Free
City:
Description:

Podczas sesji pilotażowej #CustomerSuccessProgram 2025, nasz ekspert Igor Orlicki, Head of Customer Experience w GetResponse, omówi jak skalibrować wybrane obszary działu Customer Success, aby na siebie zarabiał.

Dzięki tej sesji osobiście zweryfikujesz czy zakres kompetencji Igora Orlickiego, rozwiązania jakie proponuje oraz sposób w jaki dzieli się wiedzą odpowiadają potrzebom Twoim i Twojego zespołu. To ułatwi Ci podjęcie decyzji czy chcesz uczestniczyć w całym #CustomerSuccessProgram, który startuje już 2 lipca 2025. Pełna agenda CustomerSuccesProgram -> CLICK 


Tymczasem zapisz się na sesję pilotażową:

9.00-9.30

  • Jak ustawić KPI w dziale CS?
  • Jak mierzyć health score swoich klientów i na niego reagować aby wpływać na retencję?
  • Customer Success vs Account Management - kto odpowiada za przychód w retencji?
  • Jak budować odpowiednie relacje dzięki QBRs? (Quarterly Business Reviews)

9.30-10.00 QA


Kto może wziąć udział?

Z produktowych spółek technologicznych:

  • Founders/Co-founders
  • CEOs
  • VP of Customer Success
  • Head of Customer Success
  • Customer Success Managers 


Warunki udziału:

Udział jest bezpłatny, zapis wymagany.

Liczba miejsc jest ograniczona.


Moderacja:

Maja Małyska

CEO, Product dots


Masz jakieś pytania?

[email protected]

Similar events

Profile of employers