Konkretnie o marketingu i sprzedaży
Szukasz wydarzenia, z którego wyciągniesz praktyczną wiedzę? Masz dość konferencji złożonych z wystąpień pełnych ogólników, z których wynosisz co najwyżej identyfikator?
“Konkretnie o marketingu i sprzedaży” to konferencja organizowana pod szyldem agencji Artura Jabłońskiego digitalk, w trakcie której jej eksperci oraz zaproszeni goście podzielą się wiedzą z kluczowych obszarów dla rozwoju działań marketingowych i sprzedażowych - od zarządzania przez tworzenie powtarzalnych procesów, rekrutację, automatyzację po oczywiście samo planowanie i konfigurowanie kampanii.
Co wyróżnia konferencję “Konkretnie o marketingu i sprzedaży”?
Każda prezentacja oparta będzie na autorskich case studies - poznasz wyniki kampanii od osiąganych liczb po schematy i harmonogramy działań, które do nich doprowadziły.
Na konferencji wystąpią wyłącznie praktycy - pracownicy i współpracownicy digitalk, zaproszeni goście - zajmujący się na co dzień tematami, które poruszą.|
Poruszymy tematy z różnych obszarów marketingu i sprzedaży - nie tylko od strony merytoryki kampanii, ale również - jeśli nie przede wszystkim - jej sprocesowania oraz analityki.
W programie, m.in.:
➡ Jak w 6 pozornie prostych, a w praktyce wymagających krokach przygotować strategię marketingową dla Twojej firmy - i jak ją wdrożyć?
➡ Jak rekrutować specjalistów do działu marketingu i/lub sprzedaży?
➡ Jak automatyzować marketing i sprzedaż?
➡ Jak zarządzać projektami marketingowymi w firmie - od procesów własnych po współpracę z firmami zewnętrznymi, np. agencjami czy konsultantami?
➡ Jak podnieść sprzedaż w branży B2C i B2B?
➡ Jak zmiany związane z prywatnością wpłyną na obszar analityki internetowej w 2022 roku?
Kto wystąpi w trakcie konferencji?
➡ Artur Jabłoński, CEO digitalk
➡ Agata Banaszkiewicz, COO digitalk
➡ Maja Czerwińska, Head of Excellence digitalk
➡ Marek Gwóźdź, Marketing Manager/Facebook Ads Specialist digitalk
➡ Adrianna Kasprzak, CEO Naturalne Atelier
➡ Mateusz Machulski, Google Ads Specialist digitalk
Konferencja skierowana jest do przedsiębiorców, właścicieli biznesów, menadżerów oraz osób, którym zależy na prowadzeniu skutecznych działań marketingowych generujących sprzedaż.