To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia
Pozwól klientom na samoobsługę - jak stworzyć helpcenter w branży e-commerce?
Wydarzenie:
Pozwól klientom na samoobsługę - jak stworzyć helpcenter w branży e-commerce?
Typ wydarzenia:
Webinar
Kategoria:
Tematyka:
Data:
23.09.2020 (środa)
Godzina:
14:00
Język:
polski
Wstęp:
Bezpłatne
Miasto:
Zaloguj się, by zgłosić zmianę.
Prelegenci:
Opis:
Według badań aż 69% klientów woli samodzielne rozwiązywanie problemów niż kontakt z konsultantem. Dużą zasługę ma w tym przypadku zastosowanie kompleksowej bazy wiedzy na stronie, która odpowiada na najbardziej nurtujące pytania.
Już 23 września podczas webinaru “Pozwól klientowi na samoobsługę - jak stworzyć helpcenter w branży e-commerce” porozmawiamy nieco więcej na temat self-service.
W trakcie webinaru dowiesz się m.in.:
- co to jest baza wiedzy i kto może z niej skorzystać,
- dlaczego warto zdecydować się na bazę wiedzy,
- jak chatboty współpracują z bazą wiedzy,
- jak ustawić bota, który udzieli spersonalizowane odpowiedzi [demo na żywo].