Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij

Czy konferencja w trybie wieczorowym może się udać? Crossweb na Social Media Show

Iwona Karczmarczyk, 17 kwietnia 2018
Czy konferencja w trybie wieczorowym może się udać? Crossweb na Social Media Show

W dniach 4-6 kwietnia mieliśmy okazję odwiedzić Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER, w którym zorganizowane zostało prawdziwe show… Dosłownie, bo mam tu na myśli piątą już edycję konferencji Social Media Show. Jak było?



Dla mnie osobiście bardzo atrakcyjna była forma eventu, ponieważ odbywał się on przez trzy kolejne wieczory w dni powszednie. To bardzo komfortowe rozwiązanie dla tych, którzy nie chcą poświęcać wolnego weekendu lub nie mają możliwości wyrwać się na cały jeden dzień w tygodniu. Po dniu pracy, załatwiania spraw czy nauki na uczelni można wpaść na 2 godziny i wchłonąć trochę wiedzy, zanim jeszcze zdążymy się znudzić. Bo, nie oszukujmy się, nawet najciekawsze wystąpienia potrafią zmęczyć, gdy słuchamy ich przez 8 godzin, jedynie z przerwami na szybką kawę.


Tematy wystąpień były na tyle różnorodne, że zdecydowana większość osób zajmujących się mediami społecznościowymi z pewnością znalazła tam coś wartościowego dla siebie. I tak słuchaliśmy o prawnym aspekcie organizacji konkursów na Facebooku oraz zaangażowaniu fanów. Nie brakło konkretnych case study sukcesów i fakapów, sprzedawaniu social mediami czy odrobiny analityki. Były też nowe technologie, jak VR, boty i live’y. Same prelekcje przypominały styl znany z TED - krótko, konkretnie i zachęcając do zgłębienia zagadnienia na własną rękę. Wisienką na torcie był networking - w tak pozytywnym gronie wręcz nie się nie nawiązać nowych, wartościowych kontaktów!


Jedyne, co mnie osobiście zawiodło, to budowa agendy. Prelekcje, choć w większości ciekawe, nie zostały pogrupowane tematycznie. Z tego powodu każdego dnia znalazło się coś, co nie do końca mnie interesowało. Podział na ścieżki pozwoliłby użytkownikom lepiej wykorzystać swój czas, choć przy tej skali wydarzenia nie jest to w rzeczywistości dużą niedogodnością.


Komu polecam Social Media Show? Z pewnością osobom, które chcą być na bieżąco z nowinkami z branży, ale z różnych powodów nie chcą wyprawiać się na wielką, całodniową konferencję do stolicy. Także tym, którzy cenią sobie lekką formułę i luźną atmosferę, a także stosunkowo kameralne spotkania w gronie specjalistów. Ja z niecierpliwością czekam na kolejne show!





———

szczegóły wydarzenia:




Blog - najnowsze wpisy