#99 Jak zbalansować rozwój i utrzymanie? Mission i Home Crew w praktyce

17:30 - 18:00 networking
18:00 - 20:00 warsztaty
20:00 - 21:00 pizza i niezobowiązujący networking
To wydarzenie jest stacjonarnym warsztatem, w którym będzie mogło wziąć udział 60 osób.
Do zapisania się na spotkanie konieczne jest wykonanie dwóch kroków:
1. dodanie się do listy oczekujących na meetupie
2. wypełnienie ankiety
Jeżeli będą wolne miejsca, to po wypełnieniu ankiety organizatorzy przeniosą Cię na listę uczestników.
Ze względu na wymagania naszego hosta, zapisy na spotkanie zamykamy 28 maja o godzinie 12.00 - po tej godzinie nie będzie możliwe już zapisanie się nowych osób ani podmiany osób na liście uczestników.
Uwaga: jeżeli dostałeś się na listę uczestników, ale z jakiś powodów nie możesz wziąć udziału w warsztacie, to jak najszybciej powiadom o tym organizatorów, najlepiej na adres [email protected]
==> Język
Spotkanie będzie prowadzone w języku polskim.
==> O czym będzie to spotkanie?
Scrum świetnie sprawdza się przy tworzeniu nowych produktów, ale co z utrzymaniem? Czy Wasze zespoły też toną w "gaszeniu pożarów", walcząc o czas na rozwój? Ciągły "context switching" i frustracja brzmią znajomo? We FRIDAY Insurance postanowiliśmy poszukać alternatywy.
Opowiem o wdrożonym przez nas modelu "Mission & Home Crew" – jak praktyczne rozdzielenie odpowiedzialności pozwoliło nam nie tylko pogodzić rozwój z utrzymaniem, ale też zredukować koszty tego drugiego o 50% i znacząco podnieść morale zespołów (najwyższy eNPS w firmie!). Zapraszam na konkretną dawkę wiedzy z pierwszej ręki.
==> Gdzie się spotykamy
Hostem naszego spotkania będzie firma Dynatrace, która mieści się w centrum Alchemia w Gdańsku.
Szczegółowe informacje o miejscu zostaną wysłane do mailem do uczestników spotkania.
Zapisy: https://forms.gle/b3HdHg9DYVaFVXVj7