Ciemna Strona UX#6 - Be The Hero - Jak zarabiać, rozdając wszystko za darmo, czyli Pay What You Want w praktyce.

W wydarzeniu wzięło udział 31 osób.
Ustalanie cen spędza sen z powiek wielu osób działających w branży e-commerce. A gdyby tworzenie polityki cenowej zostawić... klientom? Pay What You Want to model, który przyniósł wzrost przychodów wielu firmom na całym świecie, a kilka... puścił z torbami.
W swoim wystąpieniu Kamil opowie, jak zaprojektować proces sprzedaży, w którym to klient decyduje, jaką cenę zapłaci za produkt, a sprzedawca cieszy się rosnącymi zyskami.
Bio:
Socjolog i ekonomista z wykształcenia i z zamiłowania.
Człowiek praktycznie od zawsze związany z III sektorem. Swoją pracę zwykł nazywać: "naparzanie dobrem". Obecnie jako Project Manager w Fundacji Poland Business Run współtworzy największy charytatywny bieg w Polsce.
Po godzinach pisze książki, prowadzi szkolenia i rozwija firmę Hanalei, zajmującą się sprzedażą wiedzy w modelu Pay What You Want.
Resztę swojego wolnego czasu postanowił przeznaczyć na przejście wszystkich ulic w Krakowie.