Deep Analytics in company
Zapraszam wszystkich zainteresowanych na kolejne spotkanie. Tym razem jedna prezentacja, za to wyjątkowa. Mój kolega, Tomasz Wyszyński, opowie o głębokiej analityce w naprawdę dużej organizacji. Przyprowadźcie tez znajomych!
Tomasz Wyszynski, Nowoczesna analityka w firmie Fortune 500: Global Data Analytics w Schneider Electric.
O prezentacji:
- Global Data Analytics w Schneider Electric:
- Kim jesteśmy?
- Jak wygląda nasza praca na co dzień?
- Nasze projekty
- Specyfika danych w biznesie B2B
- Projekty pricingowe – liczenie elastyczności I pozycjonowanie produktów
- Silniki rekomendacyjne
- Jak analityka danych może pomóc znaleźć nowych klientów
- Nasza analityczna infrastruktura
- Jak skutecznie wykorzystywać analitykę do zmieniania biznesu
- Praktyczne rady dotyczące kariery w analityce danych
- Q&A
O prowadzącym:
Tomasz ma ponad 12-letnie doświadczenie w projektach analitycznych, zarówno po stronie biznesu, konsultingu, wreszcie – osoby odpowiedzialnej za funkcję analityczną. Jego doświadczenie obejmuje różne branże (retail, dobra konsumenckie, high-tech, energia & dobra przemysłowe). Od 2011 związany ze Schneider Electric, gdzie prowadzi globalny zespół analityczny.
Wraz z zespołem rozwijają szereg aplikacji analitycznych pomagających firmie optymalizować biznes.
Autor kilku artykułów z zakresu ekonomii i analityki danych. Występował na kilkunastu konferencjach krajowych i zagranicznych (m.in. Chief Analytics Officer Forum Europe w Londynie, Polish Business Analytics Summit w Warszawie). Przez ostatnie dwa lata w raz z innymi firmami pracował w ramach European Analytics Working Group.
Tomasz ukończył studia magisterskie (stosunki międzynarodowe) na Uniwersytecie Wroclawskim, rozpoczął również studia doktoranckie w Kolegium Nauk o Przedsiębiorczości SGH.