DIMAQ Day Katowice 2024
08:30 - Rejestracja
09:00 - Powitanie
09:10 - 09:30 - Prezentacja partnera Konferencji – Uczelni: Transformacja relacji z klientem. Wpływ redystrybucji treści i marketing automation na retencję i LTV - Daria Kusztelak, Akademia Górnośląska
09:35 - 09:55 - Budowanie wartości a znajomość klienta. Jak agregacja danych wykręca biznes? - Jakub Szczygieł, Customer Value Manager, Empik Group
10:00 - 10:20 - Strategia w 20 minut? Challenge Accepted! - Magdalena Surowiec, Brand Manager w agencji Kohai
10:25 - 10:45 - Prosty język w B2B – zbuduj przewagę konkurencyjną dzięki skutecznej komunikacji - Magdalena Wójcik, Projektantka Treści, Kava Studio
10:50 - 11:10 - Przerwa kawowa
11:10 - 11:30 - Prezentacja partnera Konferencji - nazwisko do potwierdzenia
11:35 - 11:55 - Sezonowość w marketingu – jak wskaźniki makroekonomiczne oraz geopolityka wpływają na Google Ads? - Damian Kołodziejski, Senior Google Ads Specialist, SEMPAI
12:00 - 12:20 - No brand/now brand/new brand – jak dziś zmienia się branding? - Krzysztof Piła, Brand & AI Designer, Agencja Kreatywna MUFU
12:25 - 13:00 - Poczęstunek
13:05 - 13:25 - MXO, czyli jak zoptymalizować doświadczenie z marketingu? - Grzegorz Borowiecki, Dyrektor Zarządzający, WUNDERTEAM
13:30 - 13:50 - Marketingowy hole-in-one, dzięki połączeniu kampanii influencerskiej z performance marketingiem - Jakub Kozłowski, Performance Marketing Manager, Ework Group
13:55 - 14:15 - Strategia digital marketingu dla usług subskrypcyjnych - Magdalena Urban
14:20 - 14:40 - Przerwa kawowa
14:40 - 15:00 - Potęga kreatywności – czyli czy lubimy niekonwencjonalne reklamy i jak wpływają na zachowania konsumentów? - Weronika Gładych, Marketing & Product Manager, welovemedia
15:05 - 15:25 - Kreacja wideo dla mobilnych użytkowników, czyli jak dostosować treści do krótkiego czasu uwagi - Aleksandra Skura, Asystent, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
15:30 - 15:50 - Check in w video marketing i check out telemarkiem - Dominika Madej, Marketing Manager, Fabryka Wełny Hotel & SPA
15:55 - 16:15 - Prezentacja partnera Konferencji - nazwisko do potwierdzenia
16:15 - Zakończenie
IAB Polska ma zaszczyt zaprosić na kolejną edycję konferencji DIMAQ DAY, która odbędzie się jesienią tego roku w trzech polskich miastach. DIMAQ DAY to wyjątkowe wydarzenie skupiające pasjonatów i profesjonalistów z branży marketingu cyfrowego, którzy chcą dzielić się wiedzą, doświadczeniami i być na bieżąco z najnowszymi trendami w digital marketingu.
DIMAQ DAY to nie tylko szansa na zdobycie cennych informacji i umiejętności, lecz także okazja do nawiązania nowych relacji biznesowych i wzmocnienia swojego wizerunku jako eksperta w branży.
W trakcie wydarzenia zostaną zaprezentowane konkretne, gotowe do zastosowania rozwiązania z kilkunastu obszarów online marketingu, które rozwinął Twój biznes lub otworzą nowe możliwości zawodowe.
W gronie prelegentów znajdują się praktycy z agencji reklamowych i medialnych, niezależni konsultanci, przedstawiciele uczelni wyższych, a także eksperci z takich firm, jak: Empik Group, Orange, Lidl Polska, Cloudity i wiele innych.
Program wydarzenia jest akredytowany i zgodny z DIMAQ – międzynarodowym standardem kwalifikacji e-marketingowych.
Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.
Dołącz do nas i bądź na bieżąco z najnowszymi trendami i innowacjami, które kształtują przyszłość branży.