Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia

Internet Beta 2010

Wydarzenie:
Internet Beta 2010
Typ wydarzenia:
Konferencja
Kategoria:
Tematyka:
Data:
15.09.2010 (środa) - 17.09.2010 (piątek)
Godzina:
10:00
Język:
polski
Wstęp:
Płatne
Miasto:
Agenda:

Środa, 15 września 2010 (aula A3)

9 30 – 10 00 Przywitanie gości z udziałem organizatorów, władz uczelni oraz Prezydenta Miasta Rzeszowa Tadeusza Ferenca

10 00 – 10 30 Alexander Bard, The internet – the hydra that took over the world – the goods and evils of the biggest phenomenon to happen to mankind

10 30 – 11 00 Mariusz Jarzębowski, Wielkie powiększenie

11 00 – 11 30 Peter Skulimma, The new lease of life for newspapers – Mecom`s transformation to a multi-media content and consumer business

11 00 – 11 50 Przerwa kawowa

11 50 – 12 20 Jarosław Sobolewski, Polska, światowa potęga internetowa przyszłości?

12 20 – 12 50 Rusell Perry, Prywatność w sieci oraz zarządzanie danymi osobowymi

12 50 – 13 20 Łukasz Kowalik, Jak budować zaangażowanie klientów

13 20 – 14 10 Przerwa obiadowa

14 10 – 14 40 Krzysztof Kowalczyk, Jak się robi startupy internetowe – w Polsce, Europie i USA

14 40 – 15 10 Dominik Kaznowski, NK AD 2010. Aplikacje, API, mobile, społeczności lokalne, grupy i cała reszta.

15 10 – 15 40 Paweł Wujec, Wiadomości z przyszłości: rewolucja na rynku mediów i informacji

15 40 – 16 00 Przerwa kawowa

16 00 – 16 30 Jakub Karoubek, From analog to digital – from traditional broadcast to IP video

16 30 – 17 00 Lawrence Lessig, The Social Contract in Creative Work: Where Free is Fair

17 00 – 18 00 Dyskusja panelowa: Alexander Bard, prof Lawrence Lessig, Mariusz Jarzębowski, Edwin Bendyk


Czwartek, 16 września 2010


I sala (aula A3)

9 00 – 9 25 Piotr Krauschar, Video a Social media

9 25 – 9 50 Michał Sadowski, Social entertainment w praktyce na przykładzie usług Grupy Pino

9 50 – 10 15 Patryk Grzeszczuk, Nowe trendy i sprawdzone konwencje, czyli postmodernizm w komunikacji

10 15 – 10 40 Wiktor Schmidt, Katarzyna Prus, Crowdsourcing – kilka praktycznych porad i doświadczeń

10 40 – 11 00 Przerwa kawowa

11 00 – 11 30 Ewa Zawół, Zmieniające się zasady gry w trójkącie Klient, Dom Mediowy, Agencja Interaktywna

11 30 – 12 00 Sebastian Łuczak, Idą wwwybory samorządowe…

12 00 – 12 30 Jacek Jankowski, Social Games – fenomen rywalizacji w społecznościach

12 30 – 13 00 Maciej Budzich, Blogerzy-trendsetterzy – jak ich odszukać, współpracować i „wykorzystać” do promocji naszej marki

13 00 – 14 00 Przerwa obiadowa

14 00 – 14 25 Marcin Osman, Social media w „branżach newralgicznych” czyli jak wypromować biznes, który na pierwszy rzut oka wcale nie wydaje się być społecznościowy

14 25 – 14 50 Marcin Bosacki i Dawid Trzeciak, Jak zaangażować 100.000 fanów w 10 dni?

14 50 – 15 15 Grzegorz Krzemień i Arkadiusz Legoń, REAL vs VIRTUAL – o realnych potrzebach w wirtualnej rzeczywistości

15 15 – 15 40 Krzysztof Dębowski, Prezentacja wyników VII badania wykorzystania poczty elektronicznej. Najnowsze trendy w e-mail Marketingu

15 40 – 16 00 Przerwa kawowa


Sesja Beta Shorties:

16 00 – 16 20 Marcin Jaśkiewicz, 10 lekcji biznesowych odebranych w trakcie tworzenia startupu

16 20 – 16 40 Adam Zygadlewicz, Kreatywne przestrzenie, kreatywne idee…

16 40 – 17 00 Marek Przystaś, „Jaja sobie robisz?” – czy i jak edukować klientów

17 00 – 17 20 Joanna Szpyt, Wybory prezydenckie w sieci, krótka analiza

17 20 – 17 40 Dominik Szarek, 7 sposobów na poprawę komunikacji z e-otoczeniem

17 40 – 18 00 Maria Ceraficka, „Mimo wszystko” w sieci


II sala (sala RA104)

9 00 – 9 25 Filip Miłoszewski, Sklepy z aplikacjami mobilnymi, buzz kontra praktyka z polskiej perspektywy.

9 25 – 9 50 Maciej Pałubicki, Czy technologia w projektach internetowych jest ubogim krewnym kreacji

9 50 – 10 15 Krzysztof Murzyn, Strategia błękitnego oceanu – metoda na strategię internetową zgodnych z User Centered Design

10 15 – 10 40 Paweł Gurgul, Projekty informatyczne w rozproszonym środowisku

10 40 – 11 00 Przerwa kawowa

11 00 – 11 30 Tomasz Włodarczyk, Processing – Creative Code

11 30 – 12 00 Piotr Konieczny, Hackowanie serwisów internetowych – a czym polegają testy penetracyjne Web aplikacji, czyli przegląd ciekawych błędów w popularnych w Polsce serwisach internetowych

12 00 – 12 30 Tomasz Wesołowski, Data is all around. Mapy internetowe i geolokalizacja a ratowanie pelikanów w Zatoce Meksykańskiej.

12 30 – 13 00 Marta Klimowicz i Wojciech Ogrodowczyk, Research&development w AdTaily, czyli co trafia na produkcję.

13 00 – 14 00 Przerwa obiadowa

14 00 – 14 25 Miłosz Brakoniecki, Platnosci internetowe – lewar rozwoju e-biznesu

14 25 – 14 50 Daniel Dryzek, Dobra domena internetowa – źródło przewagi konkurencyjnej w e-biznesie i sposób inwestowania pieniędzy

14 50 – 15 15 Marcin Balawejder, Dogłębna analiza okoliczności, przyczyn i etapów upadłości w sklepów internetowych

15 15 – 15 40 Mariusz Wesołowski, Mity sprzedaży internetowej

15 40 – 16 00 Przerwa kawowa

16 00 – 16 30 Paweł Sołyga, Przyszłość aplikacji mobilnych – rewolucja czy ewolucja?”

16 30 – 17 00 Ela Madej, „Act before you think”, czyli o podejmowaniu decyzji w startupach.

17 00 – 17 30 Viren Bhandari, Fbshop – kompletna aplikacja do obsługi sklepu na Facebooku

17 30 – 18 00 Nikodem Krajewski, ePOS. Czy warto reklamować się w sklepach internetowych?


III sala (sala RA101)

9 00 – 9 25 Wojciech Szymański, Findability – nowa religia Internetu

9 25 – 9 50 Barbara Stawarz, Facebook – społeczeństwo utopijne czy destrukcyjne

9 50 – 10 15 Iga Mościchowska, Internet (nie) dla dzieci

10 15 – 10 40 Mariusz Kapusta, Zaplanowana spontaniczność czy spontaniczne planowanie

10 40 – 11 00 Przerwa kawowa

11 00 – 13 00 Dyskusja panelowa, prowadzenie: Szymon Sikorski (Publicon), uczestnicy: Edwin Bendyk, Igor Janke, Radosław Krawczyk, dr Krzysztof Krejtz, Agnieszka Pomaska, Alek Tarkowski

13 00 – 14 00 Przerwa obiadowa

14 00 – 14 25 Bartosz Siepracki, Jak Dublin stał się europejską stolicą Internetu i co z tego wynika.

14 25 – 14 50 Jan Marković, Internet reformuje oświatę, czyli lekcje uczniów dla nauczycieli.

14 50 – 15 15 Marek Zwoliński, Korzyści płynące z przystosowania strony do standardów dostępności

15 15 – 15 40 Anna Deręgowska – Watza, Regiony silne społecznościami

15 40 – 16 00 Przerwa kawowa

16 00 – 16 30 Roman Bieda, Prawne aspekty pozycjonowania oraz reklamy w wyszukiwarkach internetowych.” Najnowsze orzeczenia ETS, w tym w sprawie Google

16 30 – 17 00 Anna Kornecka, Prawno-autorskie problemy tzw. Social Media. Kreatywność czy kradzież

17 00 – 17 30 Tomasz Olejnik, O wybranych aspektach monitoringu social media

17 30 – 18 00 Michał Ksiądzyna, Potęga social media, czyli jak zrobić imprezę


Piątek, 17 września 2010 (aula A3)

9 00 – 9 30 Paweł Sala, Zwiększaj, optymalizuj, pomnażaj, maksymalizuj – jak stworzyć kampanię e-mail marketingową, korzystając z doświadczeń zwycięzców na tym polu. Trics and tips

9 30 – 10 00 Rafał Han, Jak wytropić i upolować inwestora? – praktyczny poradnik dla szczęśliwych posiadaczy startupu.

10 00 – 10 30 Tomasz Karwatka, Cała prawda o sprzedawaniu w Sieci. Czy to koniec marketingowej intuicji? Liczby i praktyka.

10 30 – 10 50 Przerwa kawowa

10 50 – 11 20 Paweł Tkaczyk, Marka w internecie nie potrzebuje strony www. Branding i social graph.

11 20 – 11 50 Katarzyna Cieślik, Kobiety nakręcają. Sukces targetu czy sukces sieci

11 50 – 12 20 Patryk Góralowski, Piotr Pągowski, 8/9 – teraźniejszość i przyszłość. Czy ktoś wie o co chodzi?

12 20 – 12 40 Przerwa kawowa

12 40 – 13 10 Konrad Traczyk, Geolokalizacja – marketingowy must have 2011?

13 10 – 13 40 Dawid Szczepaniak i Paweł Loedl, Drevny Kocur i Sekrety Facebooka – case study kampanii wizerunkowej piwa Budweiser Budvar

13 40 – 14 10 Sławomir Rajch, Inkluzje. Emocje (przy)transakcyjne

14 10 – 14 20 Pożegnanie gości, zakończenie konferencji

14 20 – 15 00 Obiad

Podobne wydarzenia

Profile pracodawców