Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij

Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta – jak zwiększyć zyski i budować lojalność?

skuteczna-sprzedaz-i-obsluga-klienta-jak-zwiekszyc-zyski-i-budowac-lojalnosc-maj-2025
Wydarzenie:
Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta – jak zwiększyć zyski i budować lojalność?
Typ wydarzenia:
Spotkanie
Kategoria:
Tematyka:
Data:
20.05.2025 (wtorek)
Godzina:
18:00
Język:
polski
Wstęp:
Bezpłatne
Miasto:
Miejsce:
Dom Kultury Dąb
Adres:
Krzyżowa 1
Rejestracja:
Strona www:
Opis:
  • Firmy, które skutecznie obsługują klientów, generują średnio o 60% większe przychody niż konkurencja (źródło). Czy Twoja firma wykorzystuje pełen potencjał relacji z klientami? Podczas warsztatów pokażemy Ci, jak poprawić sprzedaż i sprawić, by klienci wracali do Ciebie z uśmiechem.


  • Miejsce: Katowice MDK Dąb, ul. Krzyżowa 1
  • Godzina: 18:00 - ~19:30
  • Zapisz się w formularzu


Co Cię czeka?

  • Psychologia sprzedaży – jak klienci podejmują decyzje i jak na nie wpływać?
  • Skuteczne techniki rozmowy sprzedażowej, które zamieniają „zastanowię się” w „biorę!”
  • Obsługa klienta jako klucz do lojalności – jak sprawić, by kupowali ponownie?
  • Praca z trudnym klientem – jak przekuwać wyzwania w sukces?
  • Automatyzacja procesów sprzedażowych i obsługi klienta


Prowadzący:

  • Rafał Mazur – ekspert w zarządzaniu, specjalizuje się w metodykach Agile i optymalizacji procesów biznesowych.
  • Piotr Drosdzol – lider transformacji cyfrowej, praktyk psychologii w biznesie i certyfikowany coach ICC.


Organizatorzy:

Flip Mind

Miasto Katowice

Inkubator Przedsiębiorczości Rawa.Ink


Zapisy: https://forms.gle/uqWV3SLcReyunPtb9

Podobne wydarzenia

Profile pracodawców