Więcej niż Strategia Umami, czyli UX w biznesie cz.2 | Dr. Aga Szóstek
Wracamy do rozmowy z Dr. Agą Szóstek na temat strategii rozwoju produktów opartej o doświadczenia. Dzisiaj jednak możecie się spodziewać więcej dyskusji i odniesień do strategii innych firm. Jest to kontynuacja poprzedniego odcinka, więc jeśli jeszcze go nie słyszeliście, to serdecznie polecam nadrobić :)
Polecane materiały:
- David E. Martin "Lizards eat butterflies"
- James Wallman "Stuffocation"
- Chip Heath, Dan Heath "The Power of Moments"
- Joe MacLeod "Ends.: Why we overlook endings for humans, products, services and digital. And why we shouldn't."
- Podcast Agi z Michaelem F. Schein
Punktem wyjścia do tej rozmowy była książka Agi pt. Strategia Umami - Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku.
Kilka słów o dzisiejszym gościu:
Aga Szóstek, Ph.D. jest projektantką strategiczną i autorką książek "The Umami Strategy" oraz "Leadership by Design". Przez ostatnie dwie dekady współpracowała z czołówką firm łączących design, technologię i biznes. Zajmuje się również mentoringiem liderów i kadry zarządzającej w zakresie strategicznego podejścia do zmian. Poza doradztwem, Aga projektuje narzędzia mające na celu wspieranie dostarczania unikalnych doświadczeń, jak również przechodzenia osobistych i zawodowych transformacji oraz współprowadzi podcast o przywództwie: Catching The Next Wave. Jest również partnerem założycielskim World Experience Organization.
Kontakt: facebook.com/uxpogodzinach