Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
<< przejdź do listy szkoleń
To szkolenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące szkolenia

Business Relationship Manager

gigacon-business-relationship-manager-marzec-2018
Nazwa:
Business Relationship Manager
Poziom:
Typ:
Szkolenia eksperckie
Data:
26.03.2018
Tryb:
Dzienne
Język:
polski
Liczba godzin:
8 godz.
Miasto:
Adres:
Hotel IBIS Centrum
kontakt i zapisy:
Skorzystaj z formularza i zgarnij rabat 10% na ten kurs

Użyj formularza aby:
  • dopytać o szczegóły szkolenia
  • zarejestrować się na to szkolenie
Zgłoszenie prześlemy bezpośrednio do organizatora, który skontaktuje się z Tobą aby odpowiedzieć na wszelkie pytania lub dokończyć proces rejestracji.
Opis:

Business Relationship Manager – brakujące ogniwo w relacjach IT i Biznesu


8 inspirujących godzin z Jarosławem Łojewskim


Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie zaproponować, w jaki sposób przy wykorzystaniu modelu roli Business Relationship Managera zbudować we własnych organizacjach wartościowe i efektywne relacje między zespołami technicznymi i biznesowymi.


Dla kogo?

– menedżerów przedsiębiorstw, szukających sposobów na polepszenie relacji i komunikacji między zespołami IT i Biznesowymi

– szefów IT (CIO), menedżerów działów lub firm IT, szukających efektywnego sposoby budowania relacji z partnerem wewnętrznym lub zewnętrznym

– architektów IT, analityków biznesowych, menedżerów projektów, menedżerów usług IT – szukających sposobów dobrej komunikacji z partnerami biznesowymi

– osób pracujących na styku IT i Biznesu – po obu stronach tych obszarów

– osób odpowiedzialnych za efektywne wykorzystanie technologii do wsparcia rozwoju przedsiębiorstwa


Trener: JAROSŁAW ŁOJEWSKI

W latach 1999 – 2014 pracował w spółkach grupy GE Capital. Początkowo jako analityk danych, później programista, szef zespołu programistów, Business Relationship Manager (BRM) i od 2010 roku jako Dyrektor Departamentu Zarządzania Relacją z Klientem Wewnętrznym w Pionie Informatyki Banku BPH (Grupa GE Capital), zarządzając zespołem 8 BRM-ów. Przez ponad 10 lat podlegał bezpośrednio pod CIO firmy, biorąc udział w pracach nad rozwojem organizacyjnym i usprawnieniami Pionu Informatyki.

Jako BRM współpracował z pionami biznesowymi banku, wspierając analizę i uruchomienie około 700 projektów. Brał dział w usprawnieniu procesów i systemów IT z wykorzystaniem m.in. SixSigma i Lean Management. Tworzył i usprawniał procesy wewnętrzne IT oraz leżące na styku IT i Biznesu. Był odpowiedzialny m.in. za komunikację wewnętrzną IT, komunikacje między IT i pionami biznesowymi, IT PR (wewnętrzny i zewnętrzny), badania satysfakcji klienta wewnętrznego z działań IT, bieżące zbieranie opinii na temat działania IT i współpracy z Biznesem, reprezentowanie IT na spotkaniach dyrektorów pionów biznesowych, zbieranie i dostarczanie informacji umożliwiających budowę i realizację strategii IT w zgodzie ze strategią biznesową banku, wskazywanie obszarów do usprawnienia, inicjowanie i prowadzenie działań usprawniających, zarządzanie pulą pomysłów biznesowych (projekty, zmiany do systemów) mających wpływ na systemy, usługi lub procesy IT, wspieranie biznesu w pierwszych fazach projektów wyjaśnianie problemów i łagodzenie konfliktów na styku IT i Biznesu, edukację IT i Biznesu dotyczącą wzajemnych oczekiwań i potrzeb czy też obsługę eskalacji na nieprawidłową współpracę po stronie IT lub biznesu (na etapie „przed CIO”).

Obecnie łączy rolę BRM-a i Głównego Architekta IT dbając o dostarczanie rozwiązań technologicznych, które pozwalają na efektywną i długofalową realizacją celów biznesowych całego przedsiębiorstwa.

Jako trener i coach ma za sobą około 1000 godzin przeprowadzonych szkoleń, około 500 godzin coachingu i mentoringu indywidualnego i zespołowego, kilkadziesiąt zorganizowanych lub poprowadzonych spotkań, konferencji czy dyskusji oraz niezliczone występy przed różnymi ciałami oceniającymi pomysły biznesowe oraz budżety.

Posiadacz akredytacji International Coach Federation na poziomie ACC (Associated Certified Coach). Certyfikowany coach biznesowy pracujący zgodnie z metodologią CoachWiseTM i standardami International Coach Federation. Absolwent szkoleń CoachWise Coaching EssentialsTM, CoachWise Coaching EquippedTM oraz Group CoachWise Coaching EssentialsTM.

Posiadacz certyfikatów ITIL Foundation Certificate in IT Service Management, PRINCE2 Foundation Certificate, PRINCE2 Practitioner Certificate, PRINCE2 Approved Trainer, Lean IT Foundation, “The Challenge of Egypt - Project Management - approved trainer”


Koszt szkolenia dla użytkowników Crossweb: 950 zł +23% VAT, hasło, BRMCr02- wyślij na mail organizatora


Kontakt z organizatorem:

JOANNA WRZEŚNIOWSKA

Kierownik Projektu

[email protected]

tel. 506981902

P.S. Chcesz zorganizować szkolenie zamknięte w swojej firmie? Napisz!