Design Management Office — czyli jak ustawić organizacje na dostarczanie wartości?
Na bazie własnych doświadczeń opowiem co należy kompleksowo krok po kroku zrobić aby stosowanie szeroko pojętego designu przekuło się pozytywnie w firmie, ustawiając strukturę zwaną Design Management Office.
Części prelekcji:
1. Zarzucamy wędkę na kierownictwo - jaką wartość przynoszą inicjatywy w firmie?
2. Struktura - prostota która jest jasna na każdym szczeblu
3. Dobra zmiana - angażuj, zaufaj, bądź innowacyjny
4. Kierownictwo, jako wsparcie i barometr
5. Sukcesy, sukcesy i tylko sukcesy - dzielimy się tym co mamy - nic nie jest porażką
6. Co mierzyć - nie wszystko da się wyliczyć a jednak musisz to wiedzieć
7. Wykorzystaj co już masz - elastyczne łączenie metodyk z designem (waterfall, agile, lean start up, etc)
8. Twoi ludzie - podjedź jak do człowieka, a karma wróci - zarządzenie tę zmianą w lekki sposób
9. Czego nie robić - omijaj kryzysy i zatwardziałych - seria wskazówek
10. Bez tego się nie uda - zestaw “must have” do zabrania na jutro. "