Design thinking vs speculative design
Obecnie CEO studia projektowego i doradczego Ergodesign. Wcześniej lider projektów, menedżer, doradca, przedsiębiorca. Ukończyła studia biznesowe o specjalności zarządzanie innowacjami i projektowanie systemów zarządzania. I kontynuuje swoją pasję związaną z designem strategicznym. Współpracowała z kilkoma firmami projektowymi. Od prawie 10 lat związana z Ergodesign, gdzie udało jej się stworzyć dział projektowania strategicznego zajmujący się audytem i tworzeniem strategii wzorniczych, a tym samym przekształcić Ergodesign w firmę projektowo-doradczą. Łączy design z biznesem. Zarówno w projektach realizowanych dla klientów Ergo, jak i w projekcie Ergodesign HUB - nowej formule studia projektowego, w którą obecnie przekształca legendarny Ergodesign.
Celem warsztatów Circular Design Thinking jest zapoznanie uczestników z możliwościami, jakie daje połączenie procesu myślenia projektowego z zasadami ekonomii cyrkularnej.
W ramach spotkania warsztatowego przejdziemy przez skrócony proces generowania hipotez i pomysłów na zadane wyzwanie. Eksplorując możliwości, empatyzując z odbiorcami wygenerujemy pulę koncepcji, które w dalszej części warsztatów zostaną poddane ocenie i finalnej selekcji najbardziej obiecujących.
01. Empatia z użytkownikiem. Analiza perspektywy użytkownika oraz ""zielonych"" kryteriów zakupowych. Zidentyfikowanie kluczowych informacji oraz obserwacji.
02. Identyfikowanie szans w otoczeniu biznesu oraz wiodących trendów konsumenckich.
03. Ideacja. Identyfikowanie hipotez (wokół produktów lub usług) stanowiących odpowiedź na postawione wyzwanie projektowe.