Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia

124. Czwartek Social Media w Warszawie

Typ wydarzenia:
Spotkanie
Kategoria:
Tematyka:
Data:
29.02.2024 (czwartek)
Godzina:
19:00
Język:
polski
Wstęp:
Bezpłatne
Miasto:
Miejsce:
Centrum Zarządzania Światem
Adres:
Okrzei 26
Opis:

Zapraszamy na drugie spotkanie w Warszawie w 2024 roku! Tym razem w całości będzie poświęcone LinkedIn!

Kto wystąpi? 


Anna-Maria Wiśniewska, CEO butikowej agencji LinkedIn

Temat: Jesteś ekspertem, ale inni o tym nie wiedzą!

Opis tematu: W mojej butikowej agencji LinkedIn WIZERUNEK W SOCIAL MEDIA codziennie pracujemy nad mindsetem naszych klientów - aby zrozumieli, że mają wszystko, aby móc powiedzieć o sobie „ekspert” i dumnie pokazywać światu swoją wiedzę i osobowość. Podczas prelekcji powiem Ci, jak odnaleźć w sobie tę moc, a potem pokazać ją na LinkedIn tym, którzy powinni ją zobaczyć.

O Annie-Marii: Ekspertka w obszarze Boss & C-level brandingu na LinkedIn. Właścicielka butikowej agencji LinkedIn WIZERUNEK W SOCIAL MEDIA. Od 2014 roku z pasją doradza w budowaniu marek personalnych i firmowych. Przez jej ręce przeszło kilkuset ekspertów, z którymi pracowała nad ich markami na LinkedIn. Dotychczas zaufały jej międzynarodowe korporacje oraz top management wielu znanych firm, politycy i gwiazdy sportu oraz mediów.

Autorka książki „Twój wizerunek w social media”, wykładała na SGH, WSB, UG, ASBiRO, Szkole Filmowej im. Kieślowskiego. Przeszkoliła ok. 4500 osób na szkoleniach i warsztatach. Inicjatorka Mentoring & SPA Weekend, w których uczestniczą kobiety z kadry executive.

Zapalona tancerka bachaty, propagatorka życia w zgodzie ze sobą, medytacji i wizualizacji w celu kreowania swojej rzeczywistości.


Kamil Porembiński, IT Trainer & Consultant

Temat: Twój LinkedIn to mój Linkedin, czyli jak łatwo stracić Social Media.

Opis tematu: Drodzy marketerzy i marketerki. Codziennie sporo Was traci dostęp kont pocztowych, fanpage swoich klientów, kont na social media oraz pieniędzy. Żyjemy w czasach, gdzie nauka obrony przed cyberatakami powinna być traktowana na równi z nauką pierwszej pomocy czy zapinaniem pasów bezpieczeństwa w samochodzie. Pokaże jak łatwo stracić dostęp oraz jak się przed tym chronić.

O Kamilu: Zajmuję się szeroko pojętym Marketing Technology. Od ponad 15 lat pomaga firmom, start-upom oraz freelancerom w informatyzacji, zwiększeniu dostarczalności kampanii mailowych, polepszaniu dostępności stron internetowych oraz ich bezpieczeństwa. Tworzy dedykowane i szyte na miarę rozwiązania chmurowe, które usprawniają i ulepszają produkty i projekty rozwijane przez jego klientów. Prowadzi kompleksowe szkolenia oraz świadczy konsulting. Tłumaczy IT na prosty i przyjemny język. Jest dostępny dla wszystkich, którzy potrzebują pomocy z zakresu szeroko rozumianego IT.


Anna Wawszkiewicz, ekspertka od LinkedIn

Temat: Dlaczego nie potrzebujesz LinkedIn Premium.

Opis tematu: LinkedIn co chwilę mami nas obietnicą, jakie to super opcje otrzymamy, kiedy wykupimy subskrypcję Premium. Biorąc pod uwagę, że to jedna z droższych subskrypcji dla klientów indywidualnych, chcę pokazać, jak skutecznie działać na LinkedIn i... nie płacić. Będzie o praktyce dla ekspertów, sprzedawców, HRowców i wszystkich innych użytkowników prowadzących konta osobiste i firmowe na LinkedIn.

Bio Ani: Od 9 lat jestem w marketingowej podróży. Pracowałam zarówno po stronie klienta, wydawcy jak i agencji.

- dzielę się wiedzą na temat marketingu B2B,

- zajmuję się email marketingiem i event marketingiem

- występuję na wydarzeniach branżowych w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Gdyni i Łodzi

- piszę do artykuły do Marketera +

- prowadzę szkolenia i warsztaty z budowania marki osobistej na LinkedIn i tworzenia dobrego contentu.

W przeszłości związana z branżą mody. Na swoją pracę staram się patrzeć kilka sezonów do przodu.


Bartek Ziemiański, Head of Social Selling Programs w Sharebee

Temat i bio Bartka wkrótce.


Partnerem spotkania jest Plente, które sponsoruje poczęstunek w trakcie spotkania.



Profile pracodawców

Podobne wydarzenia