#4 IAB HowTo: play esports & gaming marketing
E-gracze to grupa bardzo liczna….
- w Polsce jest ich już 16 mln, w tym 2 mln graczy League of Legends i 1,6 mln graczy Counter Strike
- wśród 20 największych kanałów na polskim Youtube aż 14 to kanały gamingowe
- największy event esportowy w Polsce (i na świecie) to Intel Extreme Masters w Katowicach: w 2017 roku uczestniczyło w nim 173 tys. osób (dla porównania: w Open’er Festiwal 120 tys. osób, a w jednej kolejce ekstraklasy na 8 stadionach: 110 tys. osób)
…ale także bardzo specyficzna i bardzo niejednorodna.
Jak zrozumieć ich potrzeby i motywacje, by naprawdę dotrzeć do nich ze swoja marką?
Weź udział w pierwszej całodziennej konferencji IAB Polska skierowanej do marketerów i pracowników agencji (strategów, mediowców) zainteresowanych profesjonalnym wykorzystaniem esportu i gamingu do realizacji celów biznesowych marek:
- szczególnie w kategoriach FMCG
- producentów sprzętu technologicznego
- operatorów telekomunikacyjnych.
Już 6 grudnia w Warszawie eksperci IAB Polska przedstawią krok po kroku instrukcje skutecznego pozyskiwania graczy jako klientów Twojej marki.
Dowiesz się, czym jest esport i kim są jego fani, jak budować strategię marketingu esportowego i jak mierzyć wartość esportu. Poznasz zasady tworzenia angażującego contentu, współpracy z gamingowymi influencerami i drużynami esportowymi. Pokażemy, jak zorganizowaać event dla e-graczy i jak profesjonalnie przeprowadzić transmisję z rozgrywek.
Chcesz wiedzieć, jak wykorzystywać esport i gaming w komunukacji? Nie możesz przegapić udziału w wydarzeniu.