To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia
Click Apps #43
Wydarzenie:
Click Apps #43
Typ wydarzenia:
Spotkanie
Kategoria:
Tematyka:
Data:
05.12.2013 (czwartek)
Godzina:
09:00
Wstęp:
Bezpłatne
Miasto:
Miejsce:
ClickCommunity
Adres:
ul. Szlak 77
Zaloguj się, by zgłosić zmianę.
Prelegenci:
Nagrania z tego wydarzenia
Opis:
Warsztaty "Nasz Klient, nasz pan? Obsługa klienta a kryzysy" poprowadzi Monika Czaplicka.
Gość opowie o paru wpadkach, wytłumaczy jak unikać kryzysów wynikających ze złej obsługi klienta oraz zdradzi, jak przygotować się na sytuacje kryzysowe i jak wyjść z nich obronną ręką.
Monika Czaplicka w branży social media działa od siedmiu lat. Specjalizuje się w marketingu szeptanym i WOMM oraz przygotowywaniu strategii marketingowych. Od kilku lat jest związana z portalem Socjomania.pl. Jej interesujące wystąpienia na konferencjach branżowych cieszą się powszechnym uznaniem. Wykształcenie socjologiczne, zdobyte w trakcie studiów w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego, umożliwia jej analizowanie danych i obserwowanie sieci z ciekawej perspektywy. Pracuje dla klientów z różnych dziedzin, ale jej fascynacją pozostają wyzwania, takie jak kryzysy. Prowadzi fanpage „Kryzysy wybuchają w weekendy„ i bloga www.czaplicka.eu, gdzie pisze o zagwozdkach i kotkach, a już dzisiaj ma miejsce premiera jej debiutanckiej książki „Zarządzanie kryzysem w social media” nakładem wydawnictwa Helion.
Agenda spotkania:
- Wprowadzenie gościa, przywitanie uczestników.
- Część teoretyczna. Prezentacja Moniki: Nasz klient, nasz Pan?
- Część warsztatowa. Zmierzycie się z prawdziwymi kryzysami. Będziecie rozwiązywać realne problemy pod okiem eksperta.