Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia

Click Apps #43

Wydarzenie:
Click Apps #43
Typ wydarzenia:
Spotkanie
Kategoria:
Tematyka:
Data:
05.12.2013 (czwartek)
Godzina:
09:00
Wstęp:
Bezpłatne
Miasto:
Miejsce:
ClickCommunity
Adres:
ul. Szlak 77
Prelegenci:
Opis:
Warsztaty "Nasz Klient, nasz pan? Obsługa klienta a kryzysy" poprowadzi Monika Czaplicka. Gość opowie o paru wpadkach, wytłumaczy jak unikać kryzysów wynikających ze złej obsługi klienta oraz zdradzi, jak przygotować się na sytuacje kryzysowe i jak wyjść z nich obronną ręką. Monika Czaplicka w branży social media działa od siedmiu lat. Specjalizuje się w marketingu szeptanym i WOMM oraz przygotowywaniu strategii marketingowych. Od kilku lat jest związana z portalem Socjomania.pl. Jej interesujące wystąpienia na konferencjach branżowych cieszą się powszechnym uznaniem. Wykształcenie socjologiczne, zdobyte w trakcie studiów w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego, umożliwia jej analizowanie danych i obserwowanie sieci z ciekawej perspektywy. Pracuje dla klientów z różnych dziedzin, ale jej fascynacją pozostają wyzwania, takie jak kryzysy. Pro­wa­dzi fan­page „Kry­zysy wybu­chają w week­endy„ i bloga www.czaplicka.eu, gdzie pisze o zagwozd­kach i kot­kach, a już dzisiaj ma miejsce premiera jej debiu­tanckiej książki „Zarzą­dza­nie kry­zy­sem w social media” nakła­dem wydaw­nic­twa Helion. Agenda spotkania:
  • Wprowadzenie gościa, przywitanie uczestników.
  • Część teoretyczna. Prezentacja Moniki: Nasz klient, nasz Pan?
  •  Część warsztatowa. Zmierzycie się z prawdziwymi kryzysami. Będziecie rozwiązywać realne problemy pod okiem eksperta.
Bilety do pobrania tutaj.

Profile pracodawców

Podobne wydarzenia