Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia

#48 Meetup ŁuczniczQA

48-meetup-luczniczqa-dlaczego-js-ts-to-najlepszy-wybor
Wydarzenie:
#48 Meetup ŁuczniczQA
Typ wydarzenia:
Spotkanie
Kategoria:
IT
Tematyka:
Data:
26.11.2024 (wtorek)
Godzina:
17:00
Język:
polski
Wstęp:
Płatne
Miasto:
Miejsce:
Grajkonik
Adres:
Pod Blankami 6
Opis:

Jesienne wieczory to nie tylko deszczowe widoki za oknem, ale doskonały czas do spotkań i zdobywania wiedzy. Dlatego zapraszamy was serdecznie na #47 spotkanie ŁuczniczQA, gdzie doświadczycie jak zwykle obydwu powyższych! Start o godzinie 17:00 w Grajkoniku (Pod Blankami 6/1, Bydgoszcz).


Po prelekcjach zapraszamy jak zawsze na część networkingową organizowaną dzięki pomocy i uprzejmości GASQ - Global Association for Software Quality.


Tak jak miało to miejsce na poprzedni spotkaniu, tak i tym razem wymagany będzie zakup biletu. Bilety zakupicie na stronie:

https://pegaz-gry.pl/events/136-meetup-luczniczka-48


Rejestracja oraz zakup biletów są obowiązkowe!


Damian Nowakowski

Generalist Game Programmer, który swoją pierwszą grę (wariację na temat Ponga) napisał w wieku 13 lat w programie "The Games Factory", dołączonym na płytce do czasopisma "Komputer Świat". Od 13 lat zawodowo związany z branżą gamedev, gdzie miał okazję pracować nad tytułami na Nintendo 3DS, urządzenia z iOS i Androidem, a ostatnio na PC i konsole najnowszej generacji. W pracy zajmuje się różnorodnymi zadaniami – ogólnie rzecz biorąc, naciska guziki i sprawia, że komputer robi beep-boop. Prywatnie uwielbia zwiedzać świat, kosztować lokalnej kuchni oraz próbować kraftowych piw.


"Testy automatyczne w Unreal Engine"

Podczas tej prelekcji opowiem o automatyzacji testów w grach wideo oraz pokażę kilka przykładów, jak takie testy wyglądają w projekcie napisanym w Unreal Engine. Omówię testy jednostkowe, testy funkcjonalne, a także wyjaśnię, dlaczego automatyzacja testów w gamedevie wciąż jest rzadkością.


Jan Sabak

Ekspert w dziedzinie zapewnienia jakości systemów informatycznych, wykonywania oraz organizacji testów. Od dwudziestu pięciu lat zajmuje się testowaniem oraz niezawodnością oprogramowania i sprzętu komputerowego. Jest absolwentem Instytutu Informatyki na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Pracując dla firm Matrix.pl, IMPAQ oraz Infovide zorganizował i kierował działami Zapewnienia Jakości. Obecnie pracuje dla AmberTeam Testing, gdzie dba o to, żeby kierownicy działów IT oraz kierownicy projektów spali spokojnie mając pod kontrolą ryzyko projektowe. Posiada siedem certyfikatów ISTQB. Prowadzi szkolenia z zakresu testowania. Pracował również jako nauczyciel przedmiotów związanych z elektroniką i informatyką. Działa czynnie na rzecz propagowania wiedzy i kultury jakości produkcji oprogramowania. Pomysłodawca, założyciel i były członek Zarządu Stowarzyszenia Jakości Systemów Informatycznych. Pomysłodawca i organizator pierwszych edycji konferencji Testwarez i ConSelenium. Jest współautorem książki „Agile Testing Foundations: An ISTQB Foundation Level Agile Tester guide”.


"Dokąd to wszystko zmierza"

Opowiem jak rynek pracy testerów wygląda z perspektywy firmy, która świadczy usługi outsourcingu testów i prowadzi szkolenia. Opowiem o tym jak było w ciągu ostatniego roku, jak jest teraz krótkoterminowo i jak to widzę w dłuższym terminie. Zaproszę też do dyskusji, co można z tym zrobić i przedstawię moje pomysły.



Podobne wydarzenia

Profile pracodawców