Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij

#51 Meetup ŁuczniczQA "Zrozumieć produkt", "Testowanie aplikacji przestrzennych"

51-meetup-luczniczqa-zrozumiec-produkt-testowanie-aplikacji-przestrzennych
Wydarzenie:
#51 Meetup ŁuczniczQA "Zrozumieć produkt", "Testowanie aplikacji przestrzennych"
Typ wydarzenia:
Spotkanie
Kategoria:
IT
Tematyka:
Data:
13.05.2025 (wtorek)
Godzina:
17:00
Język:
polski
Wstęp:
Płatne
Miasto:
Miejsce:
Grajkonik
Adres:
Pod Blankami 6
Rejestracja:
Strona www:
Opis:

Wiosna w pełni, więc czas na nowe inspiracje i świeżą dawkę testerskiej energii!


Zapraszamy serdecznie na #51 spotkanie ŁuczniczQA – przed nami ciekawe prelekcje, wartościowe rozmowy i, jak zawsze, świetna atmosfera. Startujemy o godzinie 17:00 w Grajkoniku (Pod Blankami 6/1, Bydgoszcz).

Po części wykładowej tradycyjnie zapraszamy na networking.


Tak jak na poprzednich spotkaniach, tak i tym razem obowiązuje zakup biletu.


Natalia Krawczyk-Grzegorzewicz

Z testowaniem związana od ponad 13 lat – zaczynała jako automatyk, później pracowała jako architekt testów i test manager. Zawsze interesowało ją, "dlaczego coś nie działa" – nie tylko od strony technicznej, ale też procesowej. Przez lata rozwijała procesy i dbała o jakość na poziomie project managementu. Obecnie jako Product Quality Manager w Operze dba o jakość przeglądarki Opera One, łącząc techniczne podejście z produktowym spojrzeniem.

"Zrozumieć produkt: czego QA może nauczyć się od PM-ów (i odwrotnie)"

Dlaczego zgłaszamy błędy, które nie są aż tak istotne? Dlaczego produkt podejmuje decyzje, które z technicznego punktu widzenia „nie mają sensu”? I co się stanie, gdy zaczniemy patrzeć na tę samą sytuację z dwóch stron? W tej prezentacji pokażę, co zmieniło się w moim myśleniu, odkąd dołączyłam do produktu, i jak lepsza współpraca między produktowcami a engineeringiem może poprawić jakość – nie tylko kodu, ale całej pracy.


Patryk Raba

QA od blisko 11 lat, w świecie IT od dodatkowych 4 wraz z prowadzeniem największego polskiego portalu poświęconego grze Minecraft. Z doświadczeniem w wielu branżach - od aplikacji webowych, mobilnych, przez SAP i embedeed. Chętny do próbowania nowych rzeczy - w tym krótkiej, kilkumiesięcznej przygodzie jako CTO w firmie tworzącej aplikację VR na Apple Vision Pro w 2024 roku.

Jak testować aplikacje przestrzenne? Wnioski z tworzenia produktu na Apple Vision Pro

Urządzenia przestrzenne, takie jak Vision Pro, redefiniują sposób, w jaki myślimy o aplikacjach, interakcji i testowaniu. Podczas tej prelekcji pokażę konkretne problemy, które napotkałem podczas testowania aplikacji przestrzennych – od trudności z reprodukcją błędów, przez ograniczenia symulatorów, aż po rolę percepcji i kontekstu użytkownika w ocenie jakości i tym, jak VR tworzy nowe warstwy które nieprzetestowane zmusza użytkownika do odejścia do konkurencji.


Zapisy: https://grajkonik.pl/produkt/51-meetup-luczniczqa/

Podobne wydarzenia

Profile pracodawców