Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia

90. Czwartek Social Media w Łodzi

90-czwartek-social-media-w-lodzi
Wydarzenie:
90. Czwartek Social Media w Łodzi
Typ wydarzenia:
Spotkanie
Kategoria:
Tematyka:
Data:
21.09.2023 (czwartek)
Godzina:
19:00
Język:
polski
Wstęp:
Bezpłatne
Miasto:
Miejsce:
Niebostan
Adres:
ul. Piotrkowska 17
Opis:

Czwartkowicze! 

Zapraszamy na okrągłe, 90. spotkanie w Łodzi! Z tej okazji szykujemy kilka niespodzianek dla Was  Jedną z nich odkrywamy już teraz - na scenie wystąpią dla nas:


Mateusz Malinowski, Dyrektor SEO, Fabryka Marketingu

Zajmuję się tworzeniem kompleksowych strategii SEO oraz audytami, rekomendacjami content marketingowymi, czy procesem linkbuilding’u. Swoim doświadczeniem dzieli się w trakcie szkoleń, konferencji i meet up’ów. Zajął 2 miejsce na I love marketing i 3 miejsce na semKRK. Jest również pomysłodawcą warszawskiego Meet Up 404, czyli spotkań dla specjalistów z zakresu pozycjonowania. Od 2 lat zgłębia możliwości AI, szczególnie w kontekście contentu i wykorzystania w SEO. Jest fanem ułatwiania sobie życia, a w sztucznej inteligencji upatruje skutecznej realizacji, bez straty na jakości wykonywanej pracy.

 Jak AI zmienia świat SEO?


Łukasz Głombicki, Prezes, San Markos, MasterBrand

Prezes agencji reklamowej San Markos i eventowej MasterBrand. Manager, strateg kreatywny, konsultant. Twórca podcastu o reklamie i marketingu Wielki Adsby. Pracował m.in. dla Pekao SA, BNP Paribas, PZU, Baltona, PKN Orlen, Orange, Ekstraklasa, PayPal, PZPN, Martyny Wojciechowskiej, Continental, Vision Express, Metlife, a także dla firm z branży mediowej, bukmacherskiej i e-commerce. Ekspert ds. komunikacji cyfrowej, mediów społecznościowych, content i influencer marketingu. Wykładowca i kierownik specjalizacji w Collegium Civitas. Wcześniej szef komunikacji i PR LifeTube, szef działu online National Geographic, National Geographic Traveler, magazynów Focus i Coaching. Pracował także w Gazeta.pl, naTemat, TVN CNBC.

 Od upadłości do grupy 7 agencji. Oto, czego nauczyłem się na własnych błędach


Sebastian Iwanowski, CEO, InnoMate

Developer i strateg XR, jest jednym z kilku Polaków certyfikowanych przez Meta (Meta Certified AR Creator) i Snap (AR Strategies for Advertisers). Jest założycielem InnoMate – Agencji Marketingu XR, która pomaga markom zwiększać sprzedaż i zaangażowanie użytkowników wykorzystując technologie immersyjne (AR, VR, MR). W InnoMate realizuje nie tylko projekty, które są modne, ale również te, które wprowadzają nowe trendy na rynek.

 Jak skutecznie wykorzystać Rozszerzoną Rzeczywistość w Marketingu?


Oscar Rak, Kierownik Produkcji & Współwłaściciel, Klik FIlm

Oscar Rak to ekspert w dziedzinie wideo marketingu i komunikacji audiowizualnej. Wiedzę, którą zdobył w katowickiej Szkole Filmowej oraz Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, zmienia w filmy, które sprzedają i wzbudzają emocje. Ceni sobie urozmaicenie w biznesie, dlatego działa jednocześnie w kilku obszarach: jest współwłaścicielem domu produkcyjnego Klik Film – to właśnie tutaj realizuje nagrania kursów online, filmów reklamowych oraz transmisji na żywo, współzałożycielem projektu Filmowiec Pro - gdzie szkoli filmowców z zakresu prowadzenia biznesu, oraz wykładowcą Krakowskiej Szkoły Filmowej i Wyższej Szkole Bankowej, gdzie dzieli się swoją wiedzą oraz doświadczeniem.

Miał okazję pracować z wieloma klientami z różnych dziedzin, między innymi: OLX, Tesco Polska, Oki Europe, Idea Bank, DietFood, pracuj.pl czy Ardagh Group. W wolnym czasie (szok, że jeszcze go ma) szkoli z video, występuje na konferencjach i prowadzi wykłady. Oscar to specjalista z najwyższej półki, który kocha dzielić się swoją wiedzą – i robi to naprawdę dobrze! Darmowe treści możesz znaleźć na kanale na YouTube i na jego blogu. Wieczory spędza w towarzystwie kotki Kikusi i suni Rosy

Przestań kraść! Jak pozbyć się syndromu oszusta i zostać twórcą?


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jaka idea stoi za Czwartkami Social Media?

Integracja szeroko pojętej branży social media. Budowanie nowych relacji. Dzielenie się wiedzą. Dobra zabawa. Mamy sygnały, że nasza seria spotkań zaowocowała już bliskimi przyjaźniami, a nawet nową pracą;).

Kto przychodzi na nasze spotkania?

Pracownicy agencji social media, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy ale również ludzie, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w social media. Z każdym spotkaniem pojawiają się nowi ludzie.

Wstęp jest darmowy.

Zwierzęta również są mile widziane w lokalu.

Biorąc udział akceptujesz ryzyko związane z COVID-19, w tym możliwość zakażenia się i konsekwencje dla zdrowia lub życia. Udział w wydarzeniu na własną odpowiedzialność.

Biorąc udział wyrażasz zgodę na opublikowanie zdjęć z wydarzenia z Twoim udziałem. Jeżeli nie wyrażasz zgody, poinformuj proszę organizatora oraz fotografa przed rozpoczęciem. Musisz się jednak liczyć z tym, że fotograf poprosi Cię o siedzenie "gdzieś z brzegu".


Organizatorzy:

Daniel Baradziej

Mikołaj Smuga


Profile pracodawców

Podobne wydarzenia