Akademia Marketingu: Sport vs e-sport. Kto wygra mecz? Marketing!
Tę zmianę wszyscy fani sportu odczuli wyjątkowo boleśnie. Wstrzymane rozgrywki prawie każdej dyscypliny, odwołanie Euro 2020, Ligi Mistrzów, Olimpiady… Milionowe straty organizatorów, puste ramówki w programach sportowych i ten przepotężny głód sportowej rywalizacji dla kibiców na całym świecie.
Mogło się wydawać, że obecna sytuacja to wiatr w skrzydła dla branży esportowej, wszak tego typu zawody z łatwością można zorganizować w trybie online. Zakaz wstępu widowni na IEM Masters w Katowicach - największą imprezę esportową w Polsce pokazuje jednak, że rzeczywistość nie przedstawia się aż tak zero-jedynkowo.
Czy kontekst globalnej pandemii sprawi, że miliony widzów ignorujących do tej pory świat esportu, potraktuje wreszcie na serio tę „rozrywkę dla dzieciaków i nerdów”? Czy sponsorzy, którzy wstrzymali swoje budżety marketingowe, automatycznie przesuną je na rozgrywki w League of Legends, Counter Strike’u czy w Valorancie? Jak się w tym wszystkim odnaleźć, gdzie znaleźć realne potencjały wzrostu i o tym, czy Puki Style jest obecnie popularniejszy od Roberta Lewandowskiego – opowiedzą Sylwek Wrona oraz Łukasz Skalik z Insignii.