Customer Discovery oraz Interpreting the Customer
WYDAJE CI SIĘ, ŻE WIESZ, DLA KOGO STWORZYŁEŚ SWÓJ PRODUKT? JESTEŚ PEWIEN, ŻE INNOWACJA, KTÓRĄ OPRACOWAŁEŚ ZNAJDZIE SWOICH ODBIORCÓW? A MOŻE TWÓJ KLIENT MA INNE POTRZEBY NIŻ SAM ZAŁOŻYŁEŚ? POMOŻEMY CI TO ODKRYĆ!
Zapraszamy na dwudniowe warsztaty z zakresu tematyki Customer Discovery oraz Interpreting the Customer z elementami UX - warszawa, 02-03.04.2019
Dla kogo
Warsztaty skierowane są głównie do naukowców, innowatorów oraz przedstawicieli firm technologicznych. Dla tych, którzy mają produkt lub pomysł, ale brakuje im wiedzy lub umiejętności, aby poprowadzić go biznesowo. Podczas warsztatów pokażemy jak zidentyfikować i poznać potrzeby swoich klientów. Szkolenie przybliża umiejętności biznesowe, daje także narzędzia oraz wiedzę jak je wykorzystać. Nasze działania i program warsztatów realizujemy w ramach międzynarodowej współpracy z takimi instytucjami jak np. St John’s Innovation Centre/ Uniwersytet w Cambridge
Na dwudniowe warsztaty Customer Experience, składa się:
Dzień 1. Customer Discovery
Dzień. 2 Interpreting the Customer z elementami UX
Można wziąć udział w obu lub tylko w wybranym dniu warsztatów.
Rekrutacja trwa do 24.03.2019
Formularz rejestracyjny: https://rejestracja.ppnt.poznan.pl/formularz/203-customer-experience-odkryj-swojego-klienta-warszawa
Ramowa Agenda
Dzień 1. Customer Discovery
- Wprowadzenie do metodyki Customer Development, pomagającej wychwycić i ustalić potrzeby klientów, a następnie wykreować produkty i usługi, którymi klienci będą naprawdę zachwyceni
- „4 steps to epiphany” – cztery kroki do walidacji i wdrożenia naszego pomysłu biznesowego w metodyce Customer Development
- Customer Discovery – dlaczego warto zadać pytanie, kim są nasi prawdziwi klienci?
- Problem statement – jak sprawdzić, czy nasz biznes rozwiązuje właściwy problem?
- Klient vs. użytkownik – jak dowiedzieć się, kim jest nasz klient skłonny zapłacić za nasze rozwiązanie?
- Badania i wywiady z klientami – jak zadawać właściwe pytania?
- Customer Validation – jak sprawdzać, czy nasze założenia są słuszne?
Dzień 2. Interpreting the Customer & UX
- Uporządkowanie informacji zwrotnych od klientów w zadania umożliwiające rozwój produktu
- Innowacja jako proces
- Nowe metodologie i narzędzia do segmentacji różnych rodzajów klientów, oraz interpretacji opinii i funkcjonalnych i emocjonalnych potrzeb klienta
- Narzędzia do rejestrowania potrzeb klientów i integrujące informacje zwrotne w procesie rozwoju produktu
- Jak informacja od klienta wpływa na rozwój innowacji
- User-Centred design – proces kreowania produktu, który uwzględnia klientów w każdej fazie tworzenia i testowania, tym samym wzmacniając relacje z klientem
- Znaczenie doświadczenia użytkownika (UX) w projektowaniu produktu lub procesu, będącym jednym z głównych nurtów metodologii User-Centred design
- Omówienie wielu metod przydatnych w tworzeniu UX design – Customer Journey, Personas, Ethnography, Content Analysis itd.
- Sposoby ekonomicznego tworzenia prototypów produktów i usług oraz metody iteracyjnego testowania ich przez klientów
- Dostęp do i demonstracje darmowych symulatorów i kalkulatorów online pomagających w oszacowaniu zdolności poznawczych, fizycznych i zmysłowych przyszłych klientów, które mogą być potrzebne do użytkowania danego produktu albo usługi.
Tożsame spotkanie obywa sie także w Poznaniu w dniach 28-29.03.2019.