Customer Experience – jak dbać o doświadczenia klienta

- 17:30 – 18:00 Rejestracja i networking przy kawie
- 18:00 – 18:10 Otwarcie spotkania (Józef Gawron, Wicemarszałek Województwa Małopolskiego)
- 18:10 – 18:45 Czego o badaniach Customer Experience nie mówią nam w szkole? (dr Seweryn Rudnicki, Hearts & Heads)
- 18:45 – 19:15 Customer Experience Management jako sposób na budowanie przewagi konkurencyjnej marki (Marta Bryła-Gozdyra, Everbe)
- 19:15 – 19:50 Ścieżka klienta jako kluczowe narzędzie pracy z CX (Anna Wojcieszczak, WiseAdvice)
- 19:50 – 20:00 Mikrofon dla każdego
- 20:00 – 21:30 Poczęstunek, networking
Wydarzenie „Customer Experience – jak dbać o doświadczenia klienta”. To znakomita okazja do pogłębienia wiedzy w tym obszarze, interakcji z publicznością i możliwości nawiązywania nowych kontaktów biznesowych w strefie networkingowej.
Na spotkaniu nie zabraknie cenionych ekspertów, którzy podzielą się swoją wiedzą na temat zarządzania doświadczeniami klientów i roli tego procesu w firmie i organizacji. Wystąpią dr Seweryn Rudnicki, Marta Bryła-Gozdyra i Anna Wojcieszczak. W rolę moderatora wcieli się Anna Ledwoń-Blacha.
W trakcie rozmowy z dr Sewerynem Rudnickim dowiemy się dlaczego warto prowadzić badania Customer Experience oraz czym te badania różnią się od badań konsumenckich i user experience. Nie zabraknie też kilku wskazówek, które pomogą sprawnie realizować takie badania.
Podczas spotkania i rozmowy z Martą Bryła-Gozdyra dowiemy się m.in. po co firmie customer experience i co to w praktyce oznacza, jakie są kroki w procesie zarządzania doświadczeniami klientów oraz jaka jest rola menadżerów w budowaniu koncentracji na kliencie.
Anna Wojcieszczak opowie jak duże znaczenie w rozwoju biznesu ma zrozumienie ścieżki klienta i efektywne wykorzystanie tej wiedzy w procesie sprzedażowym i produktowym, a także jak praca nad doświadczeniami może pozwolić podbić serca klientów i wyróżnić się, nawet wtedy, gdy oferowana przez nas usługa czy produkt działają na skrajnie konkurencyjnym rynku.
Ograniczona liczba miejsc.
Aby wziąć udział w spotkaniu niezbędna jest wcześniejsza rejestracja.
W przypadku osób ze szczególnymi potrzebami, prosimy o kontakt. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz sprawną obsługę spotkania. Można to zrobić telefonicznie dzwoniąc pod nr 12 63 03 370 lub mailowo pisząc na [email protected].
Miejsce: Hub:raum Kraków, ul. Przemysłowa 12 (budynek A, 4 piętro).
Wydarzenie odbędzie się w formule hybrydowej (prelegenci i uczestnicy na miejscu oraz równoczesna transmisja online).