To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia
Cyfrowa kobieta – pokusa marketingu
Wydarzenie:
Cyfrowa kobieta – pokusa marketingu
Typ wydarzenia:
Konferencja
Kategoria:
Tematyka:
Data:
20.03.2014 (czwartek)
Godzina:
9:00
Wstęp:
Płatne
Miasto:
Miejsce:
Sound Garden
Adres:
Żwirki i Wigury 18
Zaloguj się, by zgłosić zmianę.
Prelegenci:
Opis:
Tematyka konferencji „Cyfrowa kobieta – pokusa marketingu” będzie skupiona wokół komunikacji internetowej, mobilnej oraz social mediów.
Prelekcje:
- IPhone, szminka i pieluszka → Borys Wróbel, CEO, head of business Redmobile.
- O kobiecych markach w sieci → Dagmara Brzezińska-Marcu, dyr. ds. marketingu marek kosmetycznych Unilever Polska.
- Czy YouTube jest kobietą? → Iwona Piwek, branding solutions & innovations CEE Google Poland.
- Cyfrowa konsumentka mediów → Katarzyna Kolanowska, dyrektor wydawnicza czasopism i prasy bezpłatnej Agora SA.
- Zwyczaje w konsumpcji mediów – media cyfrowe vs. stare → Szymon Śliwiński, media knowledge manager Quest (Starcom MediaVest Group).
- Glossy Media - target kobieta → Katarzyna Cieślik-Klima, dyrektor Glossy Media.
- Showroom.pl – czyli jak w dwa lata stworzyliśmy największą w Polsce platformę z niezależną modą → Jasiek Stasz, co-founder Showroom.pl, Michał Juda, co-founder Showroom.pl.
- Po korporacji – własny biznes z pasją → Lidia Kłosowska, właścicielka Luks Pomada.
- Generowania baz danych w dobie zintegrowanego marketingu – jak znaleźć przyszłą matkę → Dariusz Winkler, prezes Present-Service.