To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia
Digital University „What’s the Future of Marketing?”
Wydarzenie:
Digital University „What’s the Future of Marketing?”
Typ wydarzenia:
Konferencja
Kategoria:
Tematyka:
Data:
02.12.2016 (piątek)
Godzina:
9:30
Język:
angielski , polski
Wstęp:
Płatne
Miasto:
Miejsce:
Szkoła Główna Handlowa, Budynek C
Adres:
Al. Niepodległości 128 bud C, Aula 1
Zaloguj się, by zgłosić zmianę.
Prelegenci:
Opis:
What's the future of marketing?
To temat przewodni drugiego zjazdu zorganizowanego w ramach programu Digital University przy współpracy merytorycznej Szkoły Głównej Handlowej.
Zjazd w całości będzie poświęcony nowym trendom w marketingu i innowacjom w komunikacji.
Po raz kolejny zaprezentują się przed społecznością Digital University wybitni prelegenci z kraju oraz z zagranicy.
Swoje uczestnictwo potwierdzili:
- NIcklas Bergman – futurysta i mówca, European Institute of Innovation and Technology
- Wiesław Bartkowski – wykładowca Uniwersytetu SWPS i School of Form
- Jacek Karolak – Strategy Director, K2
- dr. Jacek Zając – CEO Sotrender
- Daniel Biegaj – Business Development Director, Fenomem i Karolina Liberka – Business Development Deputy Director, Fenomem
- Joanna Ceplin – Personal Branding Specialst
- Igor Larin – Leader of Portfolio Marketing for IBM Central & Eastern Europe
- oraz przedstawiciel NCBiR.