G(uzik) warte są gry szkoleniowe bez omówienia.
Gry szkoleniowe były, są i będą narzędziem edukacyjnym. Mniej lub bardziej popularnym w szeroko pojętym środowisku rozwojowym. Mniej lub bardziej cenionym przez trenerów, jak i przez uczestników. Jednak wciąż pozostają, jedynie narzędziem w rękach osób, które chcą wykorzystywać potencjał gier w nauczaniu. I podążając za tą narzędziową metaforą, znajdą się osoby, które wnikliwie zapoznają się z instrukcją i takie, które w ogóle tego nie robią (sic!). Takie, które wykorzystują je zgodnie z przeznaczeniem i takie, które modyfikują je pod swoje potrzeby. Takie, które mają cały warsztat albo tylko jedno, wielofunkcyjne narzędzie.
Jednak narzędzia, a już zwłaszcza edukacyjne, nie mogą pracować samodzielnie. Nawet dobrze zaprojektowana gra symulacyjna nie może być w pełni efektywna bez profesjonalnego podsumowania. Dlatego też, trener prowadzący, jako „mistrz gry” nie powinien skupiać się jedynie na dobrym poprowadzeniu rozgrywki, ale przede wszystkim na jej omówieniu. Do odpowiedzialności trenera należy płynne przeprowadzenie uczestników pomiędzy światem gry, a rzeczywistością, co wcale nie jest takie proste.
Niezależnie od stopnia złożoności gier, ich przeznaczenia czy charakteru ich omówienie można przeprowadzić według podobnych zasad, modeli i technik - część z nich poznasz podczas tych warsztatów.
Serdecznie zapraszamy:
- Trenerów korzystających na swoich szkoleniach z gotowych gier,
- Trenerów niekorzystających na swoich szkoleniach z gotowych gier, ale takich, którzy chcieliby spróbować,
- Pasjonatów gier szkoleniowych,
- Wszystkich chętnych.
Trener:
Marek Janigacz - doświadczony doradca organizacyjny, trener biznesowy i projektant gier szkoleniowych.
Koordynator projektów badawczych prowadzonych dla podmiotów sektora bankowego, energetycznego i samochodowego.
Koordynował, także działania wdrożeniowe w ramach projektów realizowanych na rzecz Kancelarii Prezesa Rady Ministrów oraz Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury, gdzie odpowiadał za wdrożenie usprawnień procesowych, obsługowych, organizacyjnych i kadrowych w kilkunastu instytucjach publicznych.
Jeden z redaktorów i główny analityk Ogólnopolskich Badań Zarządzania Zmianą (2016 i 2017).
Od kilku lat związany z branżą projektowania innowacyjnych narzędzi edukacyjnych. Współtwórca kilkudziesięciu gier symulacyjnych i szkoleniowych (zarówno komputerowych, planszowych czy konstrukcyjnych) z wielu obszarów tematycznych np. zarządzania zmianą, kierowania projektami czy komunikacji w zespołach wielokulturowych, w których wzięło udział kilka tysięcy osób.
Pasjonat nauki przez doświadczenie oraz propagator wykorzystania gier symulacyjnych w nauczaniu dorosłych.
Absolwent kursów i szkoleń dotyczących:
- Projektowania gier,
- Gamifikacji,
- Psychologii dla trenerów,
- Psychologii coachingu.
Członek branżowych stowarzyszeń związanych z projektowaniem i wykorzystaniem gier symulacyjnych m.in. PTBG, ISAGA, a także NASAGA.
Wieloletni członek Stowarzyszenia Mensa Polska.
Cena wydarzenia: 20 PLN
Do zobaczenia!