Jak o 30% zwiększyć rentowność SaaS? FounderWorkshop
.png)
Tempo wzrostu SaaSów maleje z roku na rok. Za 4-5 lat będzie jednocyfrowe i rentowność stanie się jeszcze bardziej istotna. W takiej sytuacji kluczowe są cross-sell, up-sell, product led growth i net dollar retention. Już 7 grudnia 2022 podczas FounderWorkshop, którego organizatorem jest Catch the Tornado Dots dowiesz się i nauczysz jak zwiększyć rentowność i MRR o 30%.
AGENDA
9.00 Jak o 30% podnieść rentowność i MRR w SaaS?
Know-how, Q&A, problem solving
- Jak w możliwie najtańszy sposób, nie bazując na nowym MRR, zwiększyć swoje przychody?
- Jakie są lewary wzrostu Twojego biznesu?
Jak zapobiegać wyciekom marżowym?
Know-how, Q&A, problem solving + framework
- Jak ustalić nieszczelności w polityce cenowej?
- Jak opracować i wdrożyć plan rolowania starych klientów na nowy cennik?
Jak cennikiem wyróżnić się na tle konkurencji?
Know-how, Q&A, problem solving
- Jak zrobić zaawansowaną analizę konkurencji?
- Jak dzięki stosowaniu kilku metryk rozliczeniowych podnieść cenę produktu?
Jak opracować strategię cenową zorientowaną na potrzeby klienta?
Know-how, Q&A, problem solving + framework
- Jak sprawdzić zdolność klienta do zapłaty?
- Jaki jest framework cenowego procesu badawczego?
13.00- 14.00 Networking i lunch
Jak policzyć i sprzedawać wartość produktu, a nie funkcjonalności?
Know-how, Q&A, problem solving + workshop
- Jak policzyć dollarized value propositions i zbudować solidny business case?
- Jakich użyć nośników wartości aby przekonać klienta o potencjalnych oszczędnościach, dodatkowych przychodach lub redukcji ryzyka?
Case study zmian cennika w Survicate
Kamil Rejent, Founder & CEO
- Jakie są pierwsze wnioski i efekty zmian cen?
- Jak przebiegał proces zmiany?
- Jakie skille trzeba było wykształcić w organizacji, aby zmiana przyniosła efekt?
- Jak komunikować klientom podwyżki cen i wartość produktu?
- Co zadziałało w nowym pricingu, a nad czym wciąż pracuje?
- Jak pracować z churnem?
Wystąpienie Partnera
17.00-18.00 Networking
TRENERZY
- Maciej Wilczyński, founder Valueships
Ekspert pricingu. Dzięki jego wsparciu foundersi SaaS systematycznie zwiększają przychody o 15-30%. Ukończył doktorat z pricingu. Specjalizuje się w akwizycji, monetyzacji i retencji klientów. Pracował dla McKinsey & Company oraz firm Fortune 500 z sektora software.
- Kamil Rejent, CEO Survicate
Survicate generuje 3 MLN dolarów ARR, z czego 97% to sprzedaż za granicą. Zmiany pricingu spowodowały wzrost średniej ceny sprzedaży o ponad 20% i znaczący wzrost retencji. Kamil opowie o zmianach cennika, jak analizuje ich efektywność, co jest przydatne w tym procesie i nad czym wciąż pracuje
DLA KOGO?
Founders & CEOs produktowych firm technologicznych działających w modelu SaaS.
UDZIAŁ PŁATNY:
1499 zł netto/osoba
KIEDY I GDZIE?
7 grudnia 2022 godz.9.00-18.00
HubHub Al. Jerozolimskie 83 Warszawa
MASZ PYTANIA?
Skontaktuj się z organizatorem, Catch the Tornado Dots: