To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia
Jak zaplanować budżet kampanii marketingu internetowego i przewidzieć zyski?
Wydarzenie:
Jak zaplanować budżet kampanii marketingu internetowego i przewidzieć zyski?
Typ wydarzenia:
Spotkanie
Kategoria:
Tematyka:
Data:
22.11.2019 (piątek)
Godzina:
18:45
Język:
polski
Wstęp:
Bezpłatne
Miasto:
Miejsce:
Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej, Uniwersytet Jagielloński
Adres:
ul. prof. Stanisława Łojasiewicza 11
Zaloguj się, by zgłosić zmianę.
Prelegenci:
Opis:
Podczas wykładu zaprezentowane zostaną od podstaw i w przystępny sposób metody, oprogramowanie, terminologia, faktyczne typowe wartości liczbowe i zakresy czasowe służące do łatwego obliczania spodziewanego zwrotu z inwestycji w kampanie marketingowe, wraz z omówieniem opłacalności, zalet i wad kampanii takich jak: płatnych za kliknięcia Google Ads, pozycjonowania, prowadzenia newslettera. Przybliżone zostanie zagadnienie lejka sprzedażowego i monitorowania efektów działań marketingowych. Uczestnicy dowiedzą się, jak zaplanować budżet kampanii marketingu internetowego dostosowany do ich potrzeb i jak oszacować jego opłacalność w czasie.
Wykład poprowadzi Manager Marketingu firmy SukcesStrony.pl – Krzysztof Trynkiewicz.