Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia

Kongres For Social Media 2022

kongres-for-social-media-2022
Wydarzenie:
Kongres For Social Media
Typ wydarzenia:
Konferencja
Kategoria:
Data:
23.05.2022 (poniedziałek) - 24.05.2022 (wtorek)
Język:
polski
Wstęp:
Płatne
Miasto:
Opis:

Już w przyszłym tygodniu widzimy się na Kongresie For Social Media w Gdańsku i nie możemy się doczekać!

Będzie intensywnie, z pomysłem i pracowicie! Cudowne warunki i atmosfera, żeby poznać nowych ludzi


Dołącz do treningu z social media dla firm

>> 23-24.05.2022, Online lub Gdańsk – jak wolisz!


AGENDA:

DZIEŃ I 23 maja start 9:00-16:30 | poniedziałek


Temat: Angażująca opowieść o marce, czyli storytelling a social media, Agata Kostrzewa

  • Jak budować opowieść o marce w social mediach?
  • Jakie cechy powinna mieć opowieść, żeby była angażująca?
  • Kto jest naszym sprzymierzeńcem, a co może okazać się przeszkodą w osiągnięciu tego?
  • Spojrzycie na komunikację w social mediach z nowej perspektywy. Dobrze zbudowana opowieść sprawia, że produkt przestaje być tylko rzeczą czy produktem z których korzysta klient, a staje się elementem jego/jej życia.


Temat: Strategie obecności marki na TikToku - którą wybrać?, Karolina Bąkowska

  • Czy tylko marka dla młodych ma szansę na TikToku?
  • Jak dobrać narzędzia i działać skutecznie?
  • Co jeśli nie dysponuję pokaźnym budżetem mediowym?


Tajniki efektywnych działań reklamowych na najszybciej rozwijającej się platformie społecznościowej w Polsce.


Temat: Jak aktywizować odbiorców w mediach społecznościowych i zamieniać ich w aktywnych orędowników marki - nie tylko CTA. Aleksandra Powierska


  • Spadające zasięgi? Niższa aktywność odbiorców na profilach?
  • Każdy, kto zajmuje się marketingiem w mediach społecznościowych doskonale zna te problemy, a algorytmy bywają bezlitosne.
  • Jak zatem zaktywizować naszych odbiorców? Co zrobić, poza słynnym CTA lub rozpoczęciem kampanii płatnych?
  • Warto poznać inne sposoby oraz skuteczne a mniej popularne techniki, które sprawdzą się zarówno wśród nowych profili, jak i kont, które mają już spore grono odbiorców.


Temat: Budowanie strategii w social mediach., Łukasz Korczewski

  • Dlaczego tworzenie strategii jest tak ważne? (wstęp)
  • O jakich aspektach należy pamiętać przy przygotowaniu fundamentów pod stworzenie strategii?
  • Różnice w budowaniu strategii dla osób publicznych, a marek.
  • Jak podejść do analizy konkurencji i kanałów własnych?
  • Jak zbudowanać profil konsumenta, ideę, insight i key message?
  • Jak ideę przekuć na egzekucję?
  • W jaki sposób planować działania z influencerami?
  • O czym należy pamiętać, by wypracowana strategia była rzeczywiście egzekwowana?


Temat: Skuteczna reklama wideo potrzebna na wczoraj #socialmedia #help, Bartosz Walat


Jeśli znasz kogoś, kto naoglądał się reklam w telewizji, a potem rzucił rymowanym hasełkiem i pobiegł zamawiać ekipę od wideofilmowania, przekaż mu, że czekam na niego z pakietem rad dla początkujących twórców contentu social media.


Temat: Story driven content: strategie i taktyki Social Mediowe, które zapadają w pamięć., Agnieszka Banaś

Jak zrealizować różne cele z briefu i jednocześnie dotrzeć do grupy docelowej? A co jeśli grup docelowych jest kilka? Architektura budowania taktyki social mediowej opartej o rozwijające się historie z nastawieniem na cel marketingowy


Temat: Trendy w social mediach – czyli jak na naszych oczach kształtuję się przyszłość i o co warto obserwować. Mateusz Suryś


Dlaczego Facebook przestaje być fajnym miejscem dla młodych ludzi? A także co właściwie oznacza autentyczność i dlaczego Tik-Tok ma na tym polu sporą konkurencje? I co w dzisiejszych czasach możemy właściwie nazwać social mediami? Na te pytanie i jeszcze kilka innych odpowiem podczas prezentacji o najnowszych trendach, gdzie wspólnie zerkniemy w przyszłość i sprawdzimy co się za nią kryje.


DZIEŃ II 24 maja start 9:30-16:00 | wtorek


Temat: Jak znaleźć pomysł na kanał marki na YouTube oraz tworzyć treści w ciekawy sposób? Przemek Gajos

Założenie kanału na YouTube nie jest aktualnie żadnym problemem, podobnie jak popełnienie częstego błędu, jakim jest zamienienie go w agregat skupiający wszystkie produkowane przez naszą markę wideo. To, co stanowi prawdziwe wyzwanie, to wykreowanie kanału, który stanie się efektywnym miejscem komunikacji przyciągającym widzów i skupiającym wokół siebie aktywną społeczność. Jak zatem znaleźć pomysł na kanał, co jest kluczowe przy produkowaniu wideo na YT, jakich błędów unikać - pytań, które należy sobie postawić przed rozpoczęciem działań na YouTube jest całe mnóstwo. Podczas swojego wystąpienia postaram się odpowiedzieć na jak najwięcej z nich oraz przybliżyć kluczowe tajniki platformy.


Temat: Ciekawy formaty i przekaz - czyli jak na nowo rozbudzić znudzonego i zblazowanego konsumenta. Wojtek Kardyś

Co działa, co jest w trendzie, a co jest mrzonką i spekulacją marketingową?! Jak pisać posty by być czytanym, jak komunikować sie z generacją Z, czy video content wyprze content pisany? 30 minut skondensowanej wiedzy, poparte case'ami i filmami.


Jak nadążyć za zmianami na LinkedInie? Taktyki i nowości/zmiany w praktycznym zastosowaniu. Adrian Gamoń

W ciągu ostatnich dwóch miesięcy LinkedIn wprowadził sporo zmian, które mogą być świetną okazją do modyfikacji taktyk biznesowych na LInkedInie. Dzięki mojej prelekcji: • poznasz zmiany, jakie zaszły/zachodzą/lub niebawem zajdą na LinkedInie (dot. strony firmowej, profilu osobowego, treści i płatnych kampanii), • będziesz wiedzieć, kiedy i jak korzystać optymalnie z profilu osobowego w trybie autora, jak skuteczniej generować leady za pomocą strony firmowej • będziesz wiedzieć jak zaadaptować się do sporych zmian w menedżerze reklam i jeszcze skuteczniej korzystać z płatnych kampanii, • zaktualizujesz wiedzę na temat algorytmu treści


Temat: Czas na wdrożenie socialowego contentu - co można przeoczyć? Marcin Lorenc

Wdrażanie contentu w social mediach nie jest jednorazowe - trzeba je stale optymalizować i dopasowywać do potrzeb. Pomaga w tym, między innymi, korzystanie z odpowiednich narzędzi, testowanie i dobrze przygotowana strategia. Skorzystamy na tym jednak dopiero wtedy, gdy będziemy wiedzieć, jak to wszystko połączyć i na co zwrócić uwagę na kolejnych etapach. Poznaj wskazówki, które ułatwią i usprawnią publikowanie materiałów na Twoich platformach socialowych.


Temat: Meta (Facebook) Ads - 5 taktyk, dzięki którym lepiej przejdziesz przez ciemne doliny w kampaniach reklamowych. Mateusz Nowak

  • sytuacja 1: ograniczony budżet reklamowy
  • sytuacja 2: mocne SEO i produkt, który nie pasuje do social mediów
  • sytuacja 3: słabe wyniki mimo przyrostu klientów
  • sytuacja 4: sufit skalowania kampanii
  • sytuacja 5: brak danych z Pixela"


Temat: Jak stworzyć konkurs na Instagramie który dotrze do pół miliona odbiorców. Aneta Chrzanowska

Konkursy na Instagramie są jedną z najpopularniejszych form zaangażowania fanów w mediach społecznościowych. Podczas mojej prezentacji opowiem Ci w jak zaplanować konkurs, który wzbudzi duże zainteresowanie i zasięg organiczny. Dowiesz się jakie są rodzaje konkursów i w realizacji jakiego celu mogą Ci pomóc. Przedstawię przykłady konkursów, które "rozbiły bank"


Temat: Jak zaplanować obecność firmy w mediach społecznościowych? Przepis na strategię social media. Natalia Żmuda

Media społecznościowe to najbardziej dynamicznie rozwijający się kanał mediowy. Co rusz powstają nowe platformy, które starają się być jak najbardziej unikalne, a swoją specyfiką przyciągają innych użytkowników. Dlatego, aby skutecznie dotrzeć do odbiorcy trzeba wiedzieć gdzie i jak się komunikować. Jak to zrobić? Dzielimy się przepisem na skuteczne działania w social media.


Kongres For Social Media | 23-24.05.22 | Gdańsk | forsm.pl

Jeżeli media społecznościowe biznesowo są dla Ciebie ważne - koniecznie dołącz do wydarzenia!


W pakiecie:

• Udział w 2 dniach konferencji w wersji stacjonarne

• After party

• Spotkania plenerowe w trakcie kongresu

• Materiały z wydarzenia w formie elektronicznej.

• Możliwość indywidualnych konsultacji z prelegentami.

• Welcome pack.

• Całodniowy serwis kawowy: kawa, herbata, ciasta, owoce.

• Podczas dłuższej przerwy lunch.

▪ Sesje Q&A

▪ Certyfikat potwierdzający uczestnictwo





Profile pracodawców

Podobne wydarzenia