Marketing na czasie

- 5:30 PM - 6:00 PM Rejestracja i networking przy kawie
- 6:00 PM - 6:10 PM Otwarcie spotkania
- 6:10 PM - 6:50 PM Anna Ledwoń-Blacha, More Bananas - Modne, ale czy skuteczne? Czyli o trendach marketingowych na nadchodzący rok.
- 6:50 PM - 7:30 PM Bartłomiej Rak, Socjomania - 10 przemyśleń po 10 latach prowadzenia działalności gospodarczej i kilku spółek
- 7:30 PM - 7:50 PM Mikrofon dla każdego
- 7:50 PM - 9:30 PM Poczęstunek, networking
Zastanawiasz się, co jest istotne dla prowadzenia i rozwoju firmy, jakie działania marketingowe są skuteczne? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziesz podczas „małopolskiej” odsłony Startup Europe Week 2019. Przyjdź koniecznie 12 marca na wydarzenie MARKETING NA CZASIE!
Startup Europe Week (SEW) to największa w Europie inicjatywa skoncentrowana na promowaniu i rozwoju przedsiębiorczości technologicznej. W setkach europejskich miast zostaną zorganizowane spotkania, będące okazją do pozyskania wiedzy w obszarach ważnych dla rozwoju firmy, dyskusji na temat wsparcia przedsiębiorczości na poziomie lokalnym.
Małopolska już po raz drugi w ramach tej inicjatywy organizuje wydarzenie, zapraszając do współpracy ekspertów. W tym roku swoją wiedzą i doświadczeniem podczas wydarzenia pn. MARKETING NA CZASIE podzielą się Anna Ledwoń - Blacha - pasjonatka mediów społecznościowych oraz marketingu internetowego, Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas, Co-founder CRASH Mondays, trener i konsultant marketingowy oraz Bartłomiej Rak, który w Socjomania odpowiada za rozwój spółki, specjalizuje się w planowaniu strategii digital oraz zarządzaniu projektami internetowymi również na poziomie biznesowym.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, obowiązuje jednak wcześniejsza rejestracja.