To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia
Mobile Białystok #10
Wydarzenie:
Mobile Białystok #10
Typ wydarzenia:
Spotkanie
Kategoria:
Tematyka:
Data:
20.02.2017 (poniedziałek)
Godzina:
18:00
Język:
polski
Wstęp:
Bezpłatne
Miasto:
Miejsce:
HACKLAG
Adres:
Sienkiewicza 1/1
Zaloguj się, by zgłosić zmianę.
Prelegenci:
Opis:
Hej,
Wracamy po krótkiej przerwie noworocznej!!!
Widzimy się 20 lutego o godzinie 18:00 w HACKLAGu. W planach mamy wystąpienia dwóch fajnych prelegentów, w tym świetnego iOS developera z Poznania, który przyjedzie do nas w gości i opowie o pracy z OpenGL ES w iOS. No i oczywiście niezapominamy o networkingu :).
Prelegenci najbliższego spotkania:
"Jak zacząć z OpenGL na iOS.” Czyli nie taki diabeł straszny jak go malują. Postaram się przedstawić krótką historię tego API, wytłumaczyć niektóre pojęcia z którymi można się zetknąć oraz wskazać drogi rozpoczęcia swojej przygody z tym trochę bardziej matematycznym sposobem programowania. Na koniec zobaczymy po co się tym interesować i czy warto, skoro jest Metal.
Projektowanie aplikacji mobilnych to wielowątkowy proces. Jednym z kroków powstania gotowego produktu jest etap prototypowania. W zależności od naszych potrzeb i możliwości jego rezultatem może być zarówno statyczny szkic interfejsu, jak również, uwzględniający najdrobniejsze interakcje, klikalny prototyp całego procesu. Na swoim wystąpieniu opowie o ciekawych narzędziach, które można wykorzystać do prototypowania aplikacji mobilnych.
Wracamy po krótkiej przerwie noworocznej!!!
Widzimy się 20 lutego o godzinie 18:00 w HACKLAGu. W planach mamy wystąpienia dwóch fajnych prelegentów, w tym świetnego iOS developera z Poznania, który przyjedzie do nas w gości i opowie o pracy z OpenGL ES w iOS. No i oczywiście niezapominamy o networkingu :).
Prelegenci najbliższego spotkania:
- Szymon Kuczur - Jak zacząć z OpenGL na iOS
"Jak zacząć z OpenGL na iOS.” Czyli nie taki diabeł straszny jak go malują. Postaram się przedstawić krótką historię tego API, wytłumaczyć niektóre pojęcia z którymi można się zetknąć oraz wskazać drogi rozpoczęcia swojej przygody z tym trochę bardziej matematycznym sposobem programowania. Na koniec zobaczymy po co się tym interesować i czy warto, skoro jest Metal.
- Magda Dziesińska - Przydatne narzędzia do prototypowania aplikacji mobilnych
Projektowanie aplikacji mobilnych to wielowątkowy proces. Jednym z kroków powstania gotowego produktu jest etap prototypowania. W zależności od naszych potrzeb i możliwości jego rezultatem może być zarówno statyczny szkic interfejsu, jak również, uwzględniający najdrobniejsze interakcje, klikalny prototyp całego procesu. Na swoim wystąpieniu opowie o ciekawych narzędziach, które można wykorzystać do prototypowania aplikacji mobilnych.