Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia

Mobile Trends for Commerce

mobile-trends-for-commerce
Wydarzenie:
Mobile Trends for Commerce
Typ wydarzenia:
Konferencja
Kategoria:
IT
Data:
29.06.2021 (wtorek)
Godzina:
09:00
Język:
polski
Wstęp:
Płatne
Miasto:
Miejsce:
Online Event
Adres:
On your computer
Opis:

29 czerwca 2021 roku spotkamy się wirtualnie, na kolejnej edycji Mobile Trends Conference. Tym razem konferencja będzie poświęcona tematyce Commerce. 


Dlaczego COMMERCE? W ciągu dwóch lat, sytuacja na świecie spowodowała rewolucję w zakupach mobilnych. Wdrożenie projektów commerce poprzez firmy, stało się deską ratunku w obliczu lockdownu. Dowiedz się jak podejść do tematu i zamienić zagrożenia na szansę do rozwoju biznesu. 

To wyjątkowa szansa dla ekspertów na podzielenie się swoją wiedzą i doświadczeniem, ale również spora dawka wiedzy i przykładów dla początkujących w branży. 


Czym MT4C może zainteresować?


✔ konkretne przykłady i doświadczenia od ekspertów, dla których tworzenie i wdrażanie najlepszych aplikacji w Polsce to codzienność.

✔ okazja do rozwoju w kanale COMMERCE

✔ solidna dawka inspiracji z zakresu rozwoju i wdrażania zmian w cyfrowych produktach

✔ wskazówki, jak osiągnąć sukces w biznesie, wykorzystując do tego kanały mobile.


Mobile Trends Conference to wyjątkowe, wirtualne wydarzenie, które stanie się wartościowym przewodnikiem dla branży COMMERCE.


Konferencja skierowana jest do szerokiego grona odbiorców. W szczególności udziałem powinni zainteresować się między innymi:

  • właściciele firm, dyrektorzy, managerowie,
  • kierownicy obszaru Retail, produktu e-commerce, 
  • specjaliści od marketingu, 
  • UX/UI designerzy, projektanci aplikacji,
  • specjaliści od strategii i rozwoju,
  • koordynatorzy projektów, project managerowie,
  • eksperci ds. doskonalenia procesów, transformacji cyfrowej,
  • oraz wszyscy zainteresowani branżą mobile i commerce.


Co się zmieniło w technologii na przełomie 5 lat, jak wdrażać innowacje i jak nadążać za rozwijającym się rynkiem, oraz jak wyjść obronną ręką z pandemii opowie Krzysztof Łebzuch (Snowdog). Podczas swojej prelekcji przedstawi 5 lat pracy nad aplikacją eobuwie.pl.


Łukasz Rzepecki (WEARFITS) oraz Kasia Gola (WEARFITS, GeekGoesChic) opowiedzą o tym, jak zdigitalizowano elementy sportowej kolekcji, “zeskanowali” Roberta Lewandowskiego i zaimplementowali tego jednego z najlepszych piłkarzy na świecie w aplikacji mobilnej i na stronie internetowej 4F.


Przemysław Hanicki (APPCHANCE GROUP) przedstawi dlaczego klienci obecnie wybierają zakupy poprzez aplikację mobilną jako preferowany kanał zakupowy oraz opowie na co warto zwrócić uwagę przy wdrażaniu aplikacji zakupowej, aby odniosła sukces. Wszystko to na podstawie modułu zakupowego w aplikacji POLOmarket.


Na uczestników czekają prelekcje, które niewątpliwie są warte uwagi. Rafał Bauer z Publicis Commerce poruszy niezwykle ważny temat projektowania i tworzenia aplikacji dla osób z niepełnosprawnością wzroku, słuchu lub poruszania się. Będziemy mogli dowiedzieć się jak możemy zapewnić wszystkim dostęp do zakupów online, szczególnie u dużych eRetailerów. Podczas konferencji Sylwia Kaska oraz Nikodem Sarna z YOC odpowiedzą na pytanie “Czy reklama mobilna wspiera sprzedaż?”. Dzięki temu uczestnicy będą mogli dowiedzieć się jak dotrzeć do serc i portfeli użytkowników smartfonów. Prelegenci zwrócą uwagę na to jak przygotować odpowiednią kampanię i kreację reklamową. Nie zabraknie również wskazania, które funkcjonalności telefonu można wykorzystać w kreacjach reklamowych i tym samym sprawić, że będą ciekawsze i bardziej skuteczne. Wszystko po to aby przyciągać klienta skutecznie do e-sklepu.


Niezwykle interesująco zapowiada się również prelekcja Karola Stryja (Fundacja #VoiceLunch). “OK, Google - zrób moje zakupy” - tak może wkrótce wyglądać świat commerce. Jak zmienią się nasze przyzwyczajenia zakupowe, kiedy Alexa i Google Asystent na dobre zagoszczą w Polsce? Świat robi zakupy już dzisiaj - konwersując ze smart speakerami i nic nie wskazuje na to, żeby z tego zrezygnował. Trend ten warto wykorzystać już dziś, by być krok przed konkurencją.


Michał Szklarski (e-point) w prelekcji “Jak przebadaliśmy 50 polskich e-commerce pod kątem mobile? Case Study Retail Growth 2021”, przedstawi trudy, rozterki wyniki oraz spostrzeżenia z projektu partnerskiego e-point i Google Polska. To będzie przedstawienie wyników audytu 50 polskich sklepów internetowych pod kątem zastosowanych rozwiązań mobilnych.


Jak wpływać na decyzje zakupowe klientów, dzięki wykorzystaniu rich contentu i podejścia mobile first? Na to pytanie odpowie Filip Iwański (IMAGINE). Tematem prelekcji będzie przedstawienie narzędzia eCommerce, które za pomocą wykorzystania rich contentu wpływa na decyzje zakupowe klientów. Opis koncepcji przedstawiony zostanie na przykładzie case study wdrożenia dla Sephora.

Również Filip Iwański wraz z Jonaszem Gajewskim (4F), opowiedzą jak dobra współpraca i zaangażowanie zespołów w realizacje produktu IT oraz rozproszony Product Ownership przyczyniło się do dobrego i pożądanego przez klientów produktu jakim jest aplikacja mobilna. To wszystko na przykładzie Aplikacje 4F.


Mateusz Zawidzki, przedstawiciel Redlink przedstawi temat: 7 sprawdzonych praktyk w komunikacji Mobile Push, które zwiększają efektywność aplikacji eCommerce. Podczas prezentacji na podstawie case studies Klientów Redlink oraz realnych przykładów komunikacji m.in. Zalando, Allegro czy InPost opowie czego oczekuje użytkownik i w jaki sposób wydawca może przekuć to w sukces swojej aplikacji.



Bilety na wydarzenie dostępna są na stronie internetowej: https://commerce.mobiletrends.pl/



Profile pracodawców

Podobne wydarzenia