To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia
Omnichannel (Web, Mobile, Chat/Bot, AI)
Wydarzenie:
Omnichannel (Web, Mobile, Chat/Bot, AI)
Typ wydarzenia:
Spotkanie
Kategoria:
Tematyka:
Data:
28.05.2018 (poniedziałek)
Godzina:
14:15
Język:
polski
Wstęp:
Bezpłatne
Miasto:
Miejsce:
Wydział Zarządzania PW
Adres:
Narbutta 85
Zaloguj się, by zgłosić zmianę.
Prelegenci:
Opis:
Ekspercki wykład specjalistów na Wydziale Zarządzania Politechniki Warszawskiej. Wstęp wolny, brak rejestracji, ale mało miejsc - kto pierwszy, ten lepszy!
Miejsce: ul. Narbutta 85, Gmach Nowy Technologiczny, sala 242.
Zapraszamy na prelekcję z cyklu Oracle x Wydział Zarządzania PW:
Omnichannel - rozwój inteligentnego, wielokanałowego kontaktu z klientem (Web, Mobile, Chat/Bot, AI). Lektor: Tomasz Nienartowicz.
Termin 28-05-2018 godz. 14:15-15:45
- Krótka historia komunikacji cyfrowej.
- Rozwój i proliferacja cyfrowych metod interakcji z klientem.
- Awangarda Customer Experience – wykorzystanie elementów sztucznej inteligencji i nauczania maszynowego w interakcji omnichannel.
- CX i AI w praktyce – automatyzacja komunikacji za pomocą ChatBotów; aplikacje wspierające podejmowanie decyzji.
- Podsumowanie: sztuczna inteligencja w biznesie – dzisiaj hype, jutro rzeczywistość.