To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia
Podstawy Customer Experience
Wydarzenie:
Podstawy Customer Experience
Typ wydarzenia:
Spotkanie
Kategoria:
Data:
24.03.2016 (czwartek)
Godzina:
18:00
Język:
polski
Wstęp:
Bezpłatne
Miasto:
Zaloguj się, by zgłosić zmianę.
Opis:
Jak sprawić, żeby korzystanie przez klientów z usług i produktów było przyjemnym doświadczeniem budującym lojalność? Jak przygotować się na praktycznie nieskończoną liczbę sytuacji, z którymi może zgłosić się do nas klient? I po co właściwie w ogóle się tym zajmować? Na te i inne pytania 24 marca, o godz. 18.00 odpowie ekspert w dziedzinie Customer Experience – Grzegorz Gądek – wiceprezes ds. rozwoju produktu w start-upie Nais oraz laureat nagrody British Council „Young Creative Entrepreneur”. Ekspert wskaże również podstawowe narzędzia tworzenia i zarządzania doświadczeniami klientów. Dla zainteresowanych warsztatami przygotowano 10 miejsc. Wydarzenie odbędzie się w Idea Hubie, bezpłatnej przestrzeni coworkingowej, w której można wygodnie pracować i organizować biznesowe spotkania.
O udziale w wydarzeniu decyduje kolejność zgłoszeń wysłanych pod adres: [email protected]