ProstoDoKasy - networking e-Commerce

Dołącz do wyjątkowego
wydarzenia networkingowego
Bez krawata, za to ze szklanką czegoś dobrego.
Wpadnij posłuchać inspirujących liderów
e-Commerce. Nawiąż cenne relacje biznesowe!
Na scenie wystąpią:
Barbara Tatar, E-handel w praktyce
Prelekcja: Błędy wdrożeniowe w e-commerce B2B z perspektywy biznesu
Doradca e-commerce B2B, Konsultant ds. sprzedaży. Doświadczenie zawodowe zdobywała w branży finansowej oraz IT w zakresie e-commerce. Przeszła pełną ścieżkę zatrudnienia, od stanowisk specjalistycznych, do prezesa MŚP. Łączy doświadczenie z wielu branż i dyscyplin, aby dać swoim klientom najwyższą wartość usług i wspierać w transformacji cyfrowej. Specjalista w sprzedaży, marketingu i e-commerce B2B.
Piotr Nowak, Creanso
Prelekcja: Segmentacja – klucz do sprzedaży
Doświadczony doradca w zakresie brandingu i digital marketingu. Przez lata kierował marketingiem marek grupy Clarena oraz zajmował się digital marketingiem dla grupy Santander. Prowadził ponad 50 szkoleń, dziesiątki warsztatów i setki spotkań jako doradca w zakresie projektowania stron, kreatywnego rozwiązywania problemów oraz komunikacji w social mediach. Jest autorem kursów dla studentów WSB, UWr oraz NCE. Na stałe związany jest z agencją kreatywną Creanso, gdzie kieruje zespołem odpowiedzialnym za działania marketingowego prowadzone dla Klientów agencji.
Paulina Krawczyk & Mateusz Haber
Prelekcja: Osiąganie maksymalnych rezultatów: automatyzacja marketingu podczas Black Friday w Surf.inc
Paulina: Specjalistka ds. digital marketingu, w obszarze marketing automation i email marketingu dla branży e-commerce. Swoje doświadczenie
w branży zdobywa od 7 lat. Pomaga klientom wdrożyć i rozwijać strategię Marketing Automation, a także ukierunkowywać się na zwiększanie konwersji za pomocą systemu CDP ExpertSender.
Mateusz: Współtwórca marek i sklepów internetowych: Surf Inc., PeppeShoes, PerfectCup, Sauna&Spa Store oraz właściciel agencji e-commerce JustIdea. Od ponad 10 lat działa w performance marketingu i e-commerce, miłośnik analityki, na co dzień pomaga w wyzwaniu jakim jest skalowanie sklepów internetowych w oparciu o dane. Zwolennik podejścia POAS, przeciwnik podejścia ROAS – dzięki któremu wyskalował własną markę odzieżową od 0 do 2M GMV / miesięcznie.
Adam Jędrychowski, Satisfly
Prelekcja: Kreacja rządzi! Zmiana priorytetów w marketingu
Doświadczony marketer specjalizujący się w brandingu i strategiach marketingowych. W Satisfly odpowiada za całokształt komunikacji marki. Wspiera również klientów agencji, pomagając im tworzyć i rozwijać biznesy e-Commerce.
Wstęp bezpłatny, konieczna wejściówka.