Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia

SEMcamp #10

Wydarzenie:
SEMcamp #10
Typ wydarzenia:
Konferencja
Kategoria:
Tematyka:
Data:
05.07.2012 (czwartek)
Godzina:
10:00
Wstęp:
Płatne
Miasto:
Miejsce:
Uczelnia im. Ryszarda Łazarskiego
Adres:
ul. Świeradowska 43
Opis:
Jubileuszowy, 10 SEMcamp odbędzie się 5 lipca w Warszawie w auli im. prof. Lecha Falandysza na uczelni im. Ryszarda Łazarskiego. Wydarzenie poświęcone będzie tematyce marketingu w wyszukiwarkach, mobile, youtube, analityki internetowej.     Agenda:
  • 9.50 – 10.20 – Rejestracja uczestników
  • 10.20-11.00 - Jak efektywnie promować strony mobilne i aplikacje? - Mariusz Gąsiewski (Marketing w Internecie)
  • 11.00 – 11.50 –Skuteczne zarządzanie contentem video na YouTube - Andrzej Furtak (Google.pl)
  • 11.50 – 12.20 – Przerwa na kawę i pogaduchy
  • 12.20 – 13.10 – Wszystko co trzeba wiedzieć o Wyniku Jakości. - Przemysław Modrzewski (MarketingLab.pl)
  • 13.10 – 14.00 – UUU czyli “Unikalnosc” Unikalnego Użytkownika. - Maciej Lewiński – (isurvival.pl)
  • 14.00 – 15.00 – Przerwa na obiad
  • 15.00 – 15.40 – Link Building po Penguin Update w kontekście TrustRank. - Cezary Lech(MaxROY)
  • 15.40 – 16.30 – Jak się robi SEO w Onet? - Grzegorz Strzelec (Onet.pl) - prezentacja nie obyła się.
  • 16.30 – 17.00 – Przerwa na kawę i pogaduchy
  • 17.00 – 17.40 – Drogi SEMito. AdWords umarło. Poznaj 5 sekretnych sposobów jak możesz to wykorzystać. - Grzegorz Mogilewski (Headway.pl)
  • 17.40 – 19.00 – Panel dyskusyjny - Panel dyskusyjny z udziałem specjalistów z branży poświęcony zagadnieniom marketingu w wyszukiwarkach (Mariusz Gąsiewski, Przemek Modrzewski, Maciej Lewiński, Grzegorz Strzelec, Cezary Lech, Grzegorz Mogilewski):
    • co się zmienia, a co zostaje takie samo w algorytmach Google
    • AdWords czy SEO – co się bardziej opłaca?
    • na co warto stawiać w rozwoju usług agencji
    • jak to jest naprawdę z tymi updatami Google
    • pytania z publiczności
  Liczba miejsc ograniczona.  Wymagana jest rejestracja. Formą "opłaty" za konferencje jest przekazanie 100 zł jednej z osób potrzebujących i wyświetlonych na stronie fundacji Mam serce.

Profile pracodawców

Podobne wydarzenia