Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia

SPARKcamp Koszalin #25

Wydarzenie:
SPARKcamp Koszalin #25
Typ wydarzenia:
Spotkanie
Kategoria:
IT
Data:
20.02.2020 (czwartek)
Godzina:
18:00
Język:
polski
Wstęp:
Bezpłatne
Miasto:
Miejsce:
Hudson
Adres:
ul. Połczyńska 18
Opis:

Zapraszamy na pierwsze w tym roku spotkanie. 20 lutego 2020 roku (czwartek) o godz. 18.00 odbędzie się 25 edycja SPARKcamp Koszalin.


Tradycyjnie, w przyjaznej i luźnej atmosferze podyskutujemy o IT i mediach cyfrowych. Zaprosiliśmy doświadczonych prelegentów gotowych podzielić się swoją wiedzą. Brakuje tylko Ciebie!


Tym razem trochę marketingowo. Mateusz Sudoł w 30 minut opowie o tym, jak planują kampanie marketingowe, by otrzymać jak najwięcej Naszej waluty. Będzie też dalszy ciąg o VR. Sebastian Jadwiszczak spróbuje odpowiedzieć na pytanie "Wirtualny świat kontra rzeczywistość, czy może być między nimi chemia?" Przyjedzie także do nas z Warszawy Mikołaj Winkiel (Brand24). Opowie nam o o monitoringu Internetu inaczej, głębiej, więcej.



Jeśli Cię zainteresowaliśmy to wpiszcie sobie datę najbliższego SPARKcampu do kalendarzy.


Przypominamy, że impreza jest darmowa i ma charakter otwarty. Może w niej uczestniczyć każdy zainteresowany. Nie kasujemy za wejściówki i nie selekcjonujemy wchodzących natomiast z powodu ograniczonej ilości miejsc obowiązuje rejestracja.



Nie wiesz jeszcze na czym polega SPARKcamp?


SPARKcamp to przyjazny klimat, miłe towarzystwo oraz swobodna wymiana myśli, czyli nic innego jak dobra zabawa i odskocznia od obowiązków dnia codziennego. Doskonała alternatywa dla zdobycia nowych kontaktów oraz podniesienia swoich kompetencji.


W programie każdego z eventów znajdują się minimum trzy 20-25 minutowe prelekcje.

Prelegentem może zostać każdy - wystarczy zgłosić temat do organizatorów i przebrnąć przez proces weryfikacji.

Tematyka zgłaszanych prelekcji, choć w swojej dowolności ma bardzo szerokie spektrum, powinna być związana z branżą IT i/lub z biznesem IT.

Po każdym z wykładów pojawia się czas na pytania od publiczności (ok. 5 min).

Organizatorzy przeznaczyli również 15 minut po zakończeniu wszystkich prelekcji na tzw. LIGHTENING TALKS - nie dłuższe niż 3 minuty, pojedyncze ogłoszenie lub informacja.

Żeby zarezerwować trzyminutowe wystąpienie wystarczy zgłosić chęć do organizatorów już w trakcie samej imprezy.

Zwieńczeniem całości jest NETWORKING - czyli czas na swobodniejszą wymianę myśli, doprecyzowanie i zadawanie szczegółowych pytań oraz nawiązywanie nowych kontaktów.










Profile pracodawców

Podobne wydarzenia