Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij

SysOps/DevOps Warszawa MeetUp #76

Wydarzenie:
SysOps/DevOps Warszawa MeetUp #76
Typ wydarzenia:
Spotkanie
Kategoria:
IT
Tematyka:
Data:
12.06.2025 (czwartek) - 13.06.2025 (piątek)
Godzina:
18:00
Język:
polski
Wstęp:
Bezpłatne
Miasto:
Miejsce:
Allegro Tech
Adres:
ul. Żelazna 51/53 (wejście Plater 3 od ul. Żelaznej, vis a vis Carrefour Express)
Rejestracja:
Strona www:
Agenda:

Prelekcja #1: “Wielki model, wielka odpowiedzialność. Zagrożenia i bezpieczeństwo w erze generatywnej sztucznej inteligencji” - Tomi Wójtowicz


Wdrażanie AI to nie tylko modele i API - to też świadomość zagrożeń, które wcześniej nie istniały. Od błędów w integracji, przez prompt injection, po złośliwe wykorzystanie agentów. Jeśli budujecie systemy z AI lub dopiero to planujecie, warto wiedzieć, jak wygląda ryzyko i jak się przed nim bronić. Podczas prezentacji porozmawiamy o trendach, konkretnych przykładach i dobrych praktykach bezpieczeństwa w erze generatywnej AI.


Tomi Wójtowicz - pracuje w Allegro od blisko pięciu lat. Backendowiec, manager zespołu inżynieryjnego i doktorant w obszarze uczenia maszynowego. Trochę przesadny fan dobrej kawy.

___________________________________________________________________


Lightning Talk: “Jak zautomatyzować deployment API Gateway w Terraformie?” - Paweł Hajduk


API Gateway - genialne, serverlessowe rozwiązanie dla naszego API. Samoskalowalne, globalnie dostępne, wszystko można w nim wyklikać… ale czy można łatwo zautomatyzować jego wdrożenie? Podczas Lightning Talka dowiecie się o sposobach deploymentu API Gateway przez Terraforma oraz ich wadach i zaletach, a także o wprowadzeniu całości w CI/CD.


Paweł Hajduk - Senior DevOps inżynier w firmie Spyrosoft S.A. Od 4 lat pracuje aktywnie z AWS-em, Terraformem oraz miał do czynienia z różnymi narzędziami CI/CD dostępnymi na rynku. Wdrażał systemy od zera, a także projektował je. Chętnie uczy się nowinek technologicznych na rynku, a w wolnym czasie jeździ swoim MTB-kiem po mieście.


___________________________________________________________________


Prelekcja #2: “Jak zwirtualizowaliśmy call center?” - Jakub Siatkowski


Przenieśmy się do początku 2020 roku, gdzie call center, kluczowe dla komunikacji z klientami, muszą przejść transformację. Co więcej, plany awaryjne większości firm nie przewidywały globalnej pandemii, która całkowicie odmieniła zarówno zachowania klientów, jak i wewnętrzne działanie organizacji. Ta prezentacja to podróż przez burzliwy okres wirtualizacji call center w dobie COVID-19, opowieść o tym, jak technologia i biznes zjednoczyły siły, by zapewnić ciągłość działania. Zobaczymy, jak ekspresowy projekt, realizowany w warunkach dynamicznie zmieniających się wymagań, umożliwił tysiącom agentów pracę zdalną. Mimo niespodziewanych przeciwności losu, projekt nie tylko zapewnił przetrwanie, ale i na trwałe zrewolucjonizował model funkcjonowania call center.


Jakub Siatkowski - Principal Engineer w Booking.com. Inżynier IT z ponad 20-letnim stażem w korporacyjnym IT. Posiada szeroką wiedzę technologiczną i dogłębne zrozumienie potrzeb biznesu, co przekłada się na skuteczne wdrażanie programów o wysokiej wartości. Ekspert w obszarach architektury korporacyjnej i rozwiązań, AWS, Azure, architekturze wysokiej dostępności, automatyzacji, praktyk DevOps oraz zagadnień bezpieczeństwa i zgodności z normami i wytycznymi.



Podobne wydarzenia

Profile pracodawców