SysOps/DevOps Wrocław MeetUp #18
Prelekcja #1: “Praktyczne aspekty implementacji sztucznej inteligencji na platformie Azure w Twoich aplikacjach” - Michał Jankowski
Czy kiedykolwiek zastanawialiście się, jak wzbogacić aplikację o zaawansowane funkcje oparte na sztucznej inteligencji? Proces ten jest dziś prostszy niż kiedykolwiek wcześniej. W swojej prezentacji Michał przybliży nam możliwości, jakie oferuje Microsoft Azure w zakresie integracji SI. Razem z nim zanurzmy się w tej technologii, badając kluczowe funkcjonalności, takie jak rozpoznawanie obrazów, dźwięku, pisma odręcznego, identyfikację twarzy i implementację czatu. Przeanalizujemy, jak subtelna zmiana perspektywy może otworzyć drzwi do efektywnego wykorzystania tych predefiniowanych narzędzi. Dodatkowo, nasz prelegent pokaże, jak łatwo jest wdrażać innowacje z zakresu AI w dowolnej aplikacji.
Michał Jankowski - doświadczony architekt, projektant, lider zespołu, trener oraz pasjonat technologii, odznaczony tytułem MVP Microsoft w kategorii Azure. W swojej karierze zawodowej głównie tworzył aplikacje na platformę .NET dla czołowych firm na świecie. Specjalizuje się w rozwoju aplikacji internetowych, zwłaszcza na platformie Azure. Aktualnie Michał skupia się na wdrażaniu innowacyjnych technologii w organizacjach, takich jak informatyka kwantowa, low-code oraz GenAI.
_________________________________________________________________________
Prelekcja #2: “DevOps w branży GameDev, czyli jak optymalizować produkcję gier” - Mikołaj Kurcin
Produkcja gier może być czasochłonna i problematyczna, w szczególności dla osób nietechnicznych. Mikołaj pokaże, jakie wyzwania stawia GameDev dla DevOpsa. Przedstawi również, jak wygląda proces budowania silnika i gry oraz opowie, w których miejscach udaje się zaoszczędzić czas i jak to wszystko zmieścić w budżecie.
Mikołaj Kurcin - DevOps z wieloletnim doświadczeniem w branży GameDev. Wspiera na co dzień wielu specjalistów z różnych, często odległych dziedzin, pozwalając efektywnie tworzyć cyfrowe doznania. Przez ostatnie lata tworzył środowiska developerskie dla gier opartych na Unreal Engine 5. Brał udział w tworzeniu takich tytułów jak Evil West, Shadow Warrior 3, czy Trek to Yomi.
Regulamin SO/DO MeetUpów stacjonarnych: https://bit.ly/SODORegulaminMeetUpow