Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia

Warsztaty CRASH Mondays

Wydarzenie:
Warsztaty CRASH Mondays
Typ wydarzenia:
Warsztaty
Kategoria:
Data:
16.10.2017 (poniedziałek)
Godzina:
18:00
Język:
polski
Wstęp:
Płatne
Miasto:
Miejsce:
Food&People
Adres:
Grzegórzecka 21
Opis:

Stworzenie informacji prasowej wywołuje u Ciebie migrenę? Luzik! Dziennikarz, który ją czyta też właśnie łapie się za głowę

Widzisz - możesz odetchnąć. Szanse w tej walce są wyrównane.

Tu liczy się taktyka.

Jak stworzyć informację prasową, która nie wpadnie od razu do SPAM-u? Jak komunikować się z dziennikarzem, żeby na ekranie redaktorskiego smartfona nie wyświetlało się: "NIE ODBIERAĆ!!!", kiedy akurat chcesz z nim porozmawiać?

Przyjdź i poznaj tajniki dobrej informacji prasowej.

Praktyka czyni mistrza!

Ważne:

Będzie kreatywnie! Zabierz swój najbardziej magiczny długopis i odśwież myśli. Stawiamy na otwarty umysł. Jeżeli zapomnisz o długopisie - nie przejmuj się, dla każdego przygotujemy notatnik oraz coś do pisania.

Twój udział w warsztatach poświadczy certyfikat Crash Mondays, a wiarę w sens naszego przedsięwzięcia podsyci duże zainteresowanie. :)

Warsztaty są płatne (materiały, niespodzianki oraz wynagrodzenie dla prowadzącego :) ).

Warsztaty poprowadzi: Agnieszka Gałczyńska

Ze światem dziennikarskim związana od 8 lat. Zaczynała od nagrywania "setek" i pracy przed mikrofonem. Potem pojawiły się CMS-y portali tematycznych i informacyjnych, aż w końcu zapach prasy drukowanej zawirował jej światem. Jak u każdego redaktora przyszła też pora na copywriterski freelans, z którym w tym roku świętuje 5-lecie związku. Największą szkołę pióra dostała podczas dwuletniej przygody z Polska Press Grupą. Od 1,5 roku jest po drugiej stronie barykady. Co nie znaczy, że pisaniem się nie zajmuje, bo w agencji Cloud9 pisze dużo i na każdy temat, ale… komunikując polskie marki.


Profile pracodawców

Podobne wydarzenia