Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia

Wro.cpp #5

Wydarzenie:
Wro.cpp #5
Typ wydarzenia:
Spotkanie
Kategoria:
IT
Tematyka:
Data:
25.07.2018 (środa)
Godzina:
18:00
Język:
polski
Wstęp:
Bezpłatne
Miasto:
Miejsce:
Siili Solutions
Adres:
św. Antoniego 2/4
Opis:

Kolejne spotkanie naszej grupy już w środę 25 lipca!


Po raz kolejny spotkamy się w siedzibie naszego sponsora Siili Solutions Poland. Spotkanie standardowo zaczniemy od godziny 18:00.


Rejestracja wystartuje 18 lipca (środa) o godzinie 12:00.


Po ostatnim spotkaniu wzięliśmy sobie mocno do serca Wasze oczekiwania i postaramy się im sprostać w postaci przygotowanych dla Was tematów :)


Będą klasycznie dwie prelekcje. Sylwetki prelegentów przybliżymy Wam w przyszłym tygodniu bardziej szczegółowo. Śledźcie naszą grupę na Facebooku http://bit.ly/Wro_cpp Tam pojawią się najpierw ich bio.


  • Maciek Gajewski - Low Latency Programming in C++

Prezentacja została stworzona na podstawie warsztatu prowadzonego przez Maćka i jego kolegów z firmy Optiver, na Code Europe we Wrocławiu, w grudniu 2017.

Prezentacja opisuje, krok po kroku, proces przyśpieszania fragmentu programu. Pokazuje techniki i narzędzia używane przez programistów z branży HFT do wyciśnięcia ostatniej nanosekundy kodu C++.


Czas: 45-60 min.


BIO

  • Maciek własnie wrócił do Wrocławia po 8 latach pracy w Londynie i Amsterdamie. W tym czasie zajmował się m. in. pisaniem ultra-szybkich aplikacji dla branży HFT oraz nauczaniem C++.

Do niedawna aktywny uczestnik Amsterdamskiego Meetupu C++. Absolwent PWr, urodzony we Wrocławiu. Obecnie nie pracuje zawodowo i odkrywa na nowo Wrocław. Otwarty na propozycje :)


  • Kornel Kisielewicz - C++ w GameDevie

Opowieść o tym jak w świecie gier niezależnych gdzie niewspółmiernie rządzi Unreal i Unity, paru wariatów pisze grę od podstaw na własnym silniku. Prezentacja o tym jak C++ jest używany w programowaniu silników gier, o (niesłusznej?) niechęci gamedevu do STL'a, i o naszym doń podejścu.


Czas: 45-60 minut. Kierowane do ludzi mających jakiekolwiek obeznanie z C++, aczkolwiek niektóre fragmenty mogą być niezrozumiałe bez bardzo dobrej znajomości C++.



Uczestnicy (1):

Profile pracodawców

Podobne wydarzenia