Zmiany związane z analityką marketingowa, które należy wdrożyć w 2022 roku
Jak przygotować się na świat bez ciasteczek? Weź udział w webinarze: Zmiany związane z analityką marketingowa, które należy wdrożyć w 2022 roku.
Co zyskasz biorąc udział w webinarze?
- Podpowiemy Ci, jak możesz przygotować swoją firmę na nadchodzące w analityce zmiany.
- Dowiesz się, jakie rozwiązania powstały, aby zbierać dane jak najwyższej jakości, zachowując przy tym zgodność z RODO i maksymalizować Twój zysk.
- Choć Universal Analytics będzie działał jeszcze przez rok, to wdrażając zmiany już teraz lepiej zoptymalizujesz narzędzia i zyskasz przewagę nad swoją konkurencją.
- Dowiesz się, dlaczego dane są jednym z najcenniejszych aktywów Twojej firmy i, w jaki sposób możesz zadbać o to, aby nie stracić do nich dostępu w "świecie bez ciasteczek".
O czym usłyszysz w trakcie wydarzenia?
- Jakie zmiany w analityce i marketingu internetowym zachodzą w 2022 roku?
- Jakie przewagi ma GA4 nad Universal Analytics i na co uważać przy wdrożeniu?
- Czym jest tryb Zgody Google i dlaczego jest niezbędny?
- Jakie korzyści daje serverside Google Tag Manager i API Konwersji Facebooka?
UWAGA! Po zakończeniu wydarzenia otrzymasz od nas specjalny bonus - kompletną checklistę zmian, które należy wdrożyć jeszcze w tym roku.
Spotykamy się 12 lipca o godzinie 10:00. Formularz zapisu znajdziesz na stronie: https://webinar.digitalk.pl/
---------------------------
Poznaj prelegenta
Mateusz Machulski, Google Ads Specialist w digitalk
Certyfikowany specjalista Google Ads. Pierwsze kampanie tworzył już ponad 10 lat temu dla swojego bloga, a od 2015 prowadził własną, jednoosobową agencję Google Ads, która uzyskała status Google Partner. Woli jednak grać zespołowo, stąd decyzja o dołączeniu do digitalk.
Prowadził kampanię dla kilkunastu branż, w tym m.in. dla branży budowlanej, lotnisk, hoteli, biur podróży, e-commerce czy też deweloperów i pośredników nieruchomości. Lubi skupiać się na analizie liczb. Posiada również praktyczne doświadczenie w biznesie, ponieważ stworzył od zera największy w Polsce portal sprzedaży biletów do atrakcji turystycznych. Pasjonat lotnictwa, podróżowania (przede wszystkim Azja Południowo-Wschodnia) oraz piłki nożnej (od ponad 20 lat wierny kibic Juventusu).