Akademia Marketingu 2018

16 MAJA 2018
- 9:00 - 10:00 REJESTRACJA + PORANNA KAWA!
- 10:00 - 10:20 GRZEGORZ MIŁKOWSKI - PRZYWITANIE UCZESTNIKÓW
- 10:20 - 10:50 MARTA BYRSKA, MICHAŁ ZAJDEL - ZNACZENIE VIDEO DLA POKOLENIA Z. W JAKI SPOSÓB Z-ETKI KONSUMUJĄ TREŚCI VIDEO?
- 10:50 - 11:20 JAN ZAJĄC - CZY SOCIAL MEDIA TO NOWA TELEWIZJA? KTO CHCIAŁBY, ŻEBY TAK BYŁO, A KTO SIĘ TEGO OBAWIA?
- 11:20 - 11:40 PRZERWA KAWOWA
- 11:40 - 12:20 AGNIESZKA CHABRZYK - FACEBOOK JAKO SILNA ALTERNATYWA KAMPANII TELEWIZYJNYCH
- 12:20 - 13:00 MATEUSZ WALKOWIAK, ALEKSANDRA BUJNOWSKA - KOMUNIKACJA DIGITAL WSPÓŁCZEŚNIE ZE SPECJALNYM UWZGLĘDNIENIEM SOCIAL MARKETING
- 13:00 - 13:30 GRZEGORZ BOROWIECKI - SOCIAL MEDIA PAID, CZYLI JAK PRZEKONAĆ PREZESA, ŻE MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE POWINNY KOSZTOWAĆ WIĘCEJ OD TELEWIZJI
- 13:30 - 14:20 PRZERWA OBIADOWA
- 14:20 - 14:50 EWA GRZELAKOWSKA-KOSTOGLU - INFLUENCER MARKETING OCZAMI INFLUENCERA. CO MARKA POWINNA WIEDZIEĆ, ZANIM ZACZNIE PROWADZIĆ DZIAŁANIA PROMOCYJNE NA KANAŁACH INFLUENCERA?
- 14:50 - 15:20 MICHAŁ GRZEBYK - POLSZCZYZNA W SOCIAL MEDIA – JAKICH BŁĘDÓW JĘZYKOWYCH UNIKAĆ, BY TWÓJ BIZNESOWY CONTENT BYŁ TRAKTOWANY POWAŻNIE
- 15:20 - 15:50 PAWEŁ SALA - JAK WYKORZYSTAĆ VIDEO W EMAIL MARKETINGU?
- 15:50 - 16:10 PRZERWA KAWOWA
- 16:10 - 16:40 ARTUR JABŁOŃSKI - GENEROWANIE LEADÓW W SOCIAL MEDIA DZIAŁANIAMI WIDEO
- 16:40 - 17:10 KAMIL KOZIEŁ - EKSPERT PRZED KAMERĄ
- 21:00 AFTER PARTY!
17 MAJA 2018
- 9:00 - 10:00 REJESTRACJA + PORANNA KAWA!
- 10:00 - 10:40 MAGDALENA URBANIAK - DLACZEGO INFLUENCER MARKETING MIAŻDŻY TRADYCYJNE REKLAMY?
- 10:40 - 11:10 PAULINA IMIOŁEK-SZAŁDA - VIRAL – FREESTYLE W DIGITALU
- 11:10 - 11:30 PRZERWA KAWOWA
- 11:30 - 12:10 JAKUB MARCZYŃSKI - KONTROLOWANY EFEKT KULI ŚNIEŻNEJ W USER-GENERATED CONTENT. JAK 30 TYSIĘCY OSÓB NAKRĘCA DO ZAANGAŻOWANIA MILIONY POLAKÓW W SZLACHETNEJ PACZCE
- 12:10 - 12:50 ADRIAN MARTINEZ - VIDEO MARKETING I JEGO ROLA W KOMUNIKACJI I PROMOCJI KIEROWANEJ DO KLIENTA BIZNESOWEGO. CZYLI JAK WYKORZYSTAĆ NAJNOWSZE MOŻLIWOŚCI FACEBOOKA KOMUNIKACJI Z KLIENTEM BIZNESOWYM I POZYSKIWANIA LEADÓW SPRZEDAŻOWYCH B2B
- 12:50 - 13:40 PRZERWA OBIADOWA
- 13:40 - 14:20 MARTA SUŁKIEWICZ - FACEBOOK, YOUTUBE, VOD I TELEWIZJA SPROWADZONE DO WSPÓLNEGO MIANOWNIKA. EQ GRP – CZYLI JAK PORÓWNYWAĆ JAKOŚĆ KONTAKTU Z REKLAMĄ
- 14:20 - 15:00 AGNIESZKA GRZESIEK-KASPERCZYK - ASPEKTY PRAWNE CONTENT VIDEO W PROMOCJI MARKI
- 15:00 - 15:40 ŁUKASZ MAJEWSKI - DZIECI RZĄDZĄ PORTFELAMI RODZICÓW – O BUDOWANIU ZASIĘGU I ZAANGAŻOWANIA WŚRÓD RODZIN W ŚWIECIE DIGITAL
- 15:40 ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI
30 prelegentów, 22 godziny prelekcji, 2 dni networkingu i jeden ważny temat. Tak w skrócie można opisać nadchodzące majowe wydarzenie w Krakowie – konferencję Akademia Marketingu: Social media to nowa telewizja. 16 i 17 maja 2018 roku w Krakowskim Parku Technologicznym odbędzie się trzecia edycja Akademii Marketingu.
Tematem przewodnim będzie video marketing. Będzie to pierwsza konferencja w Polsce poświęcona budżetowaniu, analityce i technologii video marketingu w social media. To także największe wydarzenie w Małopolsce skierowane do osób odpowiedzialnych za planowanie zakupów w mediach oraz zarządzanie mediami społecznościowymi.
Podczas Akademii Marketingu: Social media to nowa telewizja uczestnicy konferencji dowiedzą się m.in.: jak planować wydatki na reklamę na Facebooku i ATL, jak generować leady za pomocą video w branży B2B i B2C czy mądrze łączyć promocję na YouTube i Facebooku. Podczas konferencji poznamy również premierowe wyniki badań firmy Sotrender nad widzami i ich zachowaniami. Dużo miejsca poświęcone będzie mierzeniu i angażowaniu odbiorców, w tym współpraca z influencerami oraz technologii.
W Krakowie na scenie w ciągu dwóch dni pojawi się aż 30 prelegentów z czołowych polskich firm. Na Akademii Marketingu swoje prelekcje będą mieli m.in. Jan Zając (Sotrender), Agnieszka Chabrzyk (Business Factory – Facebook Marketing Partner), Michał Grzebyk (ContentHouse), Artur Jabłoński, Kamil Kozieł, Marta Sułkiewicz (Gemius), Grzegorz Miłkowski (ContentHouse) czy Ewa Grzelakowska-Kostoglu (vlogerka znana jako Red Lipstick Monster). Na scenie pojawią się również przedstawiciele z Brand24, Synerise, Bluerank, SMSAPI, FreshMail, Netizens, New Amsterdam, Semanticad, MyLo czy Duckie Deck.
Konferencja skierowana jest głównie do osób odpowiedzialnych za marketing, tj. dyrektorów marketingu, brand managerów, specjalistów ds. PR, właścicieli małych i średnich firm, osób związanych z planowaniem i zakupem mediów (media plannerzy / buyerzy), social media specjalistów, content designerów, strategów, oraz właścicieli startupów i firm działających w branży e-commerce.