Jak przemodelować sprzedaż w momencie kryzysu?
Jak skutecznie dotrzeć do klientów (w Polsce i zagranicą), pomimo braku możliwości podróżowania i networkingu face to face.
Próba znalezienia odpowiedzi na pytanie, czy w obecnej sytuacji nadal jesteśmy w stanie utrzymać sprzedaż na poziomie sprzed pandemii i na co zwrócić największą uwagę, żeby tak się stało, pomimo dynamicznych warunków. NordHR jest przykładem firmy, której sprzedaż nie spadła, jak to zrobili? Posłuchajmy konkretnych metod, narzędzi, które działają.
Weźcie udział w webinarze i dowiedzcie się:
- jakich narzędzi, metod, kanałów użyć, aby dotrzeć do swoich potencjalnych klientów;
- jak sprawnie wykorzystać dane odnośnie zmieniającej się sytuacji ekonomicznej, by dostosować swoją firmę do nowych realiów.
Nasz gość:
Beata Stramska – Założycielka/CEO , NordHR Sp. z o.o. Beata zarządza codzienną działalnością firmy NordHR, która wspiera międzynarodowych Klientów na rynku polskim w zakresie spraw związanych z HR.
Od początku swojej kariery zawodowej, Beata zatrudniona była wyłącznie w międzynarodowych spółkach, odbywając w tym czasie niezliczoną ilość podróży służbowych po wszystkich krajach nordyckich. Beata uwielbia północny styl zarządzania i jest pasjonatką kultury skandynawskiej. Często występuje jako prelegent podczas konferencji oraz spotkań biznesowych wypowiadając się w tematach skandynawskich. Posiada tytuł magistra prawa i wspiera klientów NordHR w sprawach z zakresu prawa pracy. Po godzinach jest zapaloną biegaczką i entuzjastką zdrowego stylu życia.
Z Beatą porozmawia nasza niezastąpiona Marta Moksa, CEO w O4 Coworking.
Dla kogo?
Spotkanie skierowane dla wszystkich którzy chcą zacząć swoją przygodę ze zdobywaniem Klienta online i chcą dowiedzieć się jak do tego podejść.
Do zobaczenia!