Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia

Po co budować społeczności? Społeczność niewirtualna jako model marketingowy i biznesowy

Wydarzenie:
Po co budować społeczności? Społeczność niewirtualna jako model marketingowy i biznesowy
Typ wydarzenia:
Spotkanie
Kategoria:
Tematyka:
Data:
08.12.2016 (czwartek)
Godzina:
18:00
Język:
polski
Wstęp:
Bezpłatne
Miasto:
Prelegenci:
Opis:
W dzisiejszych czasach słowo "community" elektryzuje i stało się "buzzwordem". Społeczności od dawna budowane oddolnie, obecnie przechwytywane są przez świat biznesu i start-upów. Podczas warsztatów omówimy case studies i wspólnie zastanowimy się nad odpowiedziami na różne, ważne dzisiaj, pytania: co to jest społeczność? po co ją budować? czy społeczność można monetyzować? czy jest to etyczne? czy wokół każdego produktu bądź marki można zbudować społeczność?
  • Katarzyna Wabik – community konsultant, były community manager (Yelp, Lifetramp). Zbudowała od zera do kilku tysięcy aktywnych użytkowników, lokalną społeczność wokół Yelpa w Krakowie. Yelp to popularny w USA portal i aplikacja z recenzjami miejsc usługowych w miastach na całym świecie, która aktualnie notuje 135 milionów odwiedzających miesięcznie. Katarzyna obecnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie budowania społeczności. Szkoli, jak również wdraża strategie budowania społeczności w firmach i start-upach.

Profile pracodawców

Podobne wydarzenia