Logo Crossweb

Logowanie

Nie masz konta? Zapomniałem hasła

Przypomnij hasło

close Wypełnij formularz.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłane link umożliwiający zmianę hasła.
Wyślij
To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia

Power of Content Marketing Conference 2019

Wydarzenie:
Power of Content Marketing Conference 2019
Typ wydarzenia:
Konferencja
Kategoria:
Data:
29.05.2019 (środa)
Godzina:
08:30
Język:
polski
Wstęp:
Płatne
Miasto:
Miejsce:
Centrum Nauki Kopernik
Adres:
ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20
Agenda:
  • 8:30 – 9:00 - Rejestracja Uczestników - W tym czasie zapraszamy również na kawę, która od rana da nam siły na początek dnia.
  • 09:00 – 09:30 - Future technology, future human. What can we learn from China (after China trip) - Urszula Radzińska, Aude custom publishing, Stowarzyszenie Content Marketing Polska - Ula opowie o fenomenie takich firm jak Xiaomi czy Alibaba i o tym, czego dowiedziała się podczas wizyt w Chinach.
  • 09:30 – 09:50 - Najczęściej popełniane błędy w komunikacji na platformach Facebooka - Robert Olszewski, Facebook Creative Shop
  • 09:50 – 10:45 - Agile content marketing agency – the key to success - Nenad Senic, Primož Inkret, PM, poslovni mediji - Nenad powie o tym, jak należy rozumieć content marketing i jakie są tajniki owocnej współpracy agencji CM z markami. Posłuchaj zapowiedzi:
  • 10:45 – 11:15 - coffee break and networking
  • 11:15 – 11:40 - Komunikacja z pracownikami otwarta na zewnątrz? Jak portal dla pracowników staje się źródłem newsów w mediach - Michał Sikora, Tesco
  • 11:40 – 12:05 - Relacja z pracownikami w technologicznym do szpiku kości banku. Jacy są pracownicy ING i jak się z nimi rozmawia - Emilia KlimekAnna Waśniowska, ING Bank Śląski
  • 12:05 – 12:30 - Zasady skutecznego „warzenia” contentu z marką piwną; Case study największej produkcji wideo Onetu stworzonej z marką Okocim - Michał Wojak, Onet Rano/Media Impact
  • 12:30 – 13:00 - Projektowanie customer experiernce 2.0 na przykładzie Centrów Handlowych - Łukasz Mikołajczak, Skivak
  • 13:00 – 14:00 - lunch and networking
  • 14:00 – 14:20 - Content marketing_Tools – czy można bez nich żyć? - Katarzyna Sowicka, Content Solutions, Stowarzyszenie Content Marketing Polska
  • 14:20 – 14:40 - TV a Social – Synergia Contentu by TVN Emotion - Agnieszka GajzlerRadek Kotapka, TVN
  • 14:40 – 15:00 - Co naprawdę wiemy o użytkowniku, czego się domyślamy? I po co? Małgorzata Golińska, Agnieszka Żytko, Wirtualna Polska
  • 15:00 – 15:20 - Jak mierzyć efektywność content marketingu i skuteczność influencerów – case Maffashion - Tomasz Wileński, ISLAY_tech
  • 15:20 – 15:40 - Czy zostaniemy zniewoleni przez AI? - Artur Roguski, Why So Social
  • 15:40 – 17:00 - Panel dyskusyjny: Data driven content – wishful thinking czy rzeczywistość? - prowadzący: Małgorzata Golińska, Agnieszka Gajzler, Agnieszka Zawadzka, Artur Roguski


Profile pracodawców

Podobne wydarzenia