Sztuczna inteligencja w grach
- Myślące boty? O najnowszych algorytmach AI, stosowanych w grach wideo - Maciej Świechowski
- Eksploracja danych z gier wideo w konkursach Knowledge Pit - Andrzej Janusz
- Dwa mózgi to już tłum - propozycja uniwersalnej architektury AI w grach - Rafał Tyl
Jeszcze nie wiadomo gdzie odbędzie się Klub Informatyka, ale wiadomo już kiedy (19. listopada, godz. 18-21), a także czego będzie dotyczył.
Lokalizacja zostanie podana jak tylko będzie znana/potwierdzona (podobnie jak zostaną uzupełnione informacje szczegółowe o poszczególnych prezentacjach) -- poniższa informacja to przede wszystkim możliwość zaznaczenia daty w kalendarzu.
Ustalone zostały trzy tematy związane z programowaniem gier wideo:
Myślące boty? O najnowszych algorytmach AI, stosowanych w grach wideo - Maciej Świechowski
Eksploracja danych z gier wideo w konkursach Knowledge Pit - Andrzej Janusz
Dwa mózgi to już tłum - propozycja uniwersalnej architektury AI w grach - Rafał Tyl
Przytoczone tematy omówią ludzie, którzy po uszy zanurzeni są w programowanie gier wideo w konkurencyjnym, komercyjnym środowisku producentów elektronicznej rozrywki. Są związani ze spółką QED Software.
QED Software to spółka IT założona w 1999 przez naukowców i praktyków w dziedzinie sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego oraz przetwarzania dużych zbiorów danych. Złożony z matematyków i programistów zespół QED wykorzystuje najnowsze osiągnięcia informatyki do budowania przewagi konkurencyjnej i rozwiązywania problemów biznesowych klientów. Eksperci QED doradzają i dostarczają systemy predykcyjne i wspomagające podejmowanie decyzji oraz rozwiązania z zakresu analizy danych, tekstu i obrazów. QED Software pełni również rolę centrum kompetencyjnego, prowadzącego działania badawczo-rozwojowe dla klientów i spółek zależnych.