To wydarzenie już się odbyło. Sprawdź nadchodzące wydarzenia
VII Forum Marketingu Zintegrowanego
Wydarzenie:
VII Forum Marketingu Zintegrowanego
Typ wydarzenia:
Konferencja
Kategoria:
Tematyka:
Data:
04.11.2015 (środa)
- 05.11.2015 (czwartek)
Godzina:
9:00
Język:
polski
Wstęp:
Płatne
Miasto:
Zaloguj się, by zgłosić zmianę.
Prelegenci:
Opis:
FMZ jest największą w Polsce konferencją poświęconą zagadnieniom marketingu zintegrowanego. W trakcie wydarzenia możliwe jest zapoznanie się ze szczegółami najciekawszych kampanii marketingu 360 stopni, podjęcia dyskusji o tych projektach z marketerami, którzy je prowadzili, oraz innymi uczestnikami Forum.
Zawartość merytoryczna:
- Absolutnie najlepsze case studies kampanii marketingu zintegrowanego zrealizowane w Polsce w ostatnich miesiącach.
- Krytyczny i selektywny wybór kampanii przez Radę Programową złożoną z wybitnych ekspertów rynku.
- Kryteriami wyboru kampanii były zarówno uzyskane w trakcie ich realizacji wyniki i efekty, jak również ich innowacyjność, kreatywność i pomysłowość.
- Prezentacja dużych znanych kampanii, jak również projektów małych, które doskonale poradziły sobie na wymagającym rynku.
- Moderacja konferencji przez Jacka Kotarbińskiego – niekwestionowany autorytet w świecie marketingu.
- Podział prezentowanych kampanii na bloki tematyczne:
- SKĄD POCHODZISZ I DOKĄD ZMIERZASZ MARKETINGU 360?
- TARGET GROUP, CZYLI KTO?
- INTERAKCJA – NOWY EKOSYSTEM KOMUNIKACJI
- MĄDRZE PLANOWAĆ + SKUTECZNIE MIERZYĆ
- MEDIAMIX NA WIELE SPOSOBÓW
- Podczas FMZ zaprezentowane zostaną marki takie jak: Millward Brown, DEMa, Content King, kredki Bambino, Biuro Podróży Reklamy, Marketing w Praktyce, Whirlpool, Albedo Marketing, LOTTE Wedel, Gerber, Unique One, Amrest, Księgarnia Bonito, Grupa Adweb, Insignia, K2, PGE, BSH, P4 Plej, PZU, VML.
- Konferencja organizowana w modelu marketerzy dla marketerów. Wybrane case’y przedstawiane są niezwykle szczegółowo („z bebechami”) i z perspektywy marketera. Rola i udział agencji w prezentowanych przykładach jest minimalna.